آخرین عناوین

چهارشنبه 24 فروردين 1401-15:12 کد خبر:98897

با حضور مسئولان کشوری صورت گرفت:

معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران

مراسم معارفه مدیر کل جدید آموزش و پرورش مازندران با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.


به گزارش خزرتیترخبر، طی حکمی از سوی یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش، مصطفی عابدی به‌عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران منصوب و با حضور مسئولان کشوری و استانی معرفی شد.

در آیین معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران که علیرضا عبدی معاون نهضت سوادآموزی وزارت آموزش و پرورش و امید محبی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران حضور داشتند ، از تلاش های علیرضا سعدی پور در این سمت قدردانی شد.

براساس این گزارش، مدیرکل سابق آموزش و پرورش مازندران در این آیین با بیان این که تعلیم و تربیت کار جمعی و گروهی بوده و مدیریت راهبرانه در آموزش و پرورش ضروری است، گفت : با وجود شرایط کرونایی اما در سال‌های گذشته برای ارتقاء جایگاه تعلیم و تربیت استان در حد توان تلاش کردیم و در ادامه و آینده هم باید برای توسعه روزافزون آموزش و پرورش استان فعالیت شود.

علیرضا سعدی پور با اظهار این که در سال‌های گذشته آموزش و پرورش مازندران عدالت اجتماعی را از مناطق محروم شروع کرد ، افزود : در سال‌های گذشته به دلیل شرایط کرونایی و تحصیل مجازی حدود ۴۰ هزار دانش آموز مازندرانی در خرید تلفن هوشمند ناتوان بودند که با همراهی خیران، بانکها و انجمن اولیاء و مربیان این مشکل را برطرف کردیم.

وی ادامه داد : در شرایط کرونایی میزان یادگیری کتاب‌های تحصیلی و مهارتی دانش آموزان حدود ۶۷ درصد به نسبت دوران قبل کرونا کاهش یافته و مسئولان امر در ادامه لازم است با برنامه‌ریزی اساسی این مشکلات پیش آمده را رفع و دانش آموزان را به امر یادگیری و فهم کتاب‌های درس راغب کنند.

علیرضا سعدی‌پور از هشتم بهمن ۱۳۹۸ مسوولیت مدیرکلی آموزش و پرورش مازندران را برعهده داشت.

درخواست همکاری

به گزارش خزرتیترخبر، مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران هم در این مراسم گفت: دست یاری خودم را به سمت تمام فرهنگیان و شخصیت‌های ارزنده آموزش و پرورش مازندران برای اجرای دقیق ماموریت‌ها دراز می‌کنم.

مصطفی عابدی افزود : به معلم بودن خودم افتخار می‌کنم و با تمام توان برای گره ‌گشایی از مشکلات معلمان و دانش آموزان تلاش خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: حدود ۵۲۰ هزار دانش آموز در مازندران در حال تحصیل هستند که علاوه بر تعلیم و تربیت، شخصیت این نونهالان و نوجوانان در مدارس در حال شکل گرفتن است و باید فضای کلاس‌های درس را به بهترین نحو مدیریت کنیم تا با پرورش استعدادها، ایران و مازندران عزیزمان را برای آینده بسازیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: به نمایندگی از جامعه معلمان استان از تلاش‌های آقای سعدی‌پور، نهایت قدردانی را دارم چرا که عملکرد این برادر عزیزمان بسیار ارزنده و قابل ستایش است و ایشان در شرایط  کرونایی و در سخت‌ ترین دوران آموزشی به خوبی شرایط را مدیریت کردند.

مصطفی عابدی سابقه معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران را در کارنامه دارد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :