آخرین عناوین

يکشنبه 21 فروردين 1401-11:11 کد خبر:98811

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد:

۳ شهرستان مازندران میزبان رقابت های بین المللی کشتی آزاد می شوند

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد در مازندران سه رده سنی در بهار امسال در شهرستان‌های بهشهر، آمل و تنکابن خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبرو به نقل از مهر، حسن رنگرز صبح یکشنبه در جلسه برگزاری سه رویداد مهم کشتی در معاونت سیاسی استانداری مازندران از برگزاری رقابت بین‌المللی کشتی آزاد در بخش نوجوانان با نام جهان پهلوان عبدالله موحد که دارای شش نشان طلای جهان المپیک است در آمل خبر داد.

وی با اشاره به عزم و اراده خوب در شهرستان در این بخش، افزود: جام شهید هاشمی نژاد در بهشهر به نام دانشمند اهل قلم که سابقه یک دهه‌ای دارد نیز در کشتی آزاد رده جوانان برگزار خواهد شد، که هر دو مسابقه گامی برای تقویت و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها برای تقویت ملی‌پوشان در رقابت‌های جهانی است.

رنگرز با بیان اینکه مقرر شد رقابت‌های جام جهان پهلوان تختی در تنکابن برگزار شود، گفت: جام تختی امسال به احتمال زیاد با حضور آمریکایی‌ها همراه خواهد شد این ریشه‌دارترین مسابقه رسمی است که ما در آن میزبان خواهیم بود.

به گزارش خزرتیترخبر، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خاطرنشان کرد: هدفمان این است که به لحاظ کمی و کیفی شرایطی را برقرار کنیم که رقابت‌ها به بهترین شکل ممکن برگزار شود تا از ظرفیت کشتی مازندران که در دنیا بی‌نظیر است، صیانت کنیم چون همین الان ۱۸ نفر از ۲۷ نفری که در تیم ملی کشتی حضور دارند، مازندرانی هستند.

این مسئول با تاکید بر اینکه برگزاری کمی و کیفی رقابت‌ها با بهره‌مندی از ظرفیت کشورهای همسایه برای ما بسیار مهم است، گفت: باتوجه به اینکه ممکن است در اردیبهشت ماه وارد پیک جدیدی از کرونا شویم از این رو رعایت پروتکل‌ها و اعمال ملاحظات در روند برگزاری مسابقه ضرورت دارد.

رنگرز در پایان خواستار مرمت، بهسازی و بازسازی سالن‌های میزبان مسابقه شد و اظهار کرد: آبروی ورزش استان مهم است و ما مازنی‌ها هم شهره میزبانی شایسته هستیم و این محقق نخواهد شد مگر اینکه همه دستگاه‌ها پای کار بیایند.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :