آخرین عناوین

جمعه 19 فروردين 1401-15:24 کد خبر:98779

رئیس اداره پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

نظارت بر ۷۶۰ مدرسه در هفته نخست بازگشایی

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش مازندران از نظارت بر ۷۶۰ مدرسه در هفته نخست بازگشایی خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، غلامرضا سقایی با تأکید بر ضرورت نظارت میدانی بر بازگشایی حضوری مدارس، اظهار داشت: ناظران استانی و شهرستانی بیش از ۷۶۰ مدرسه مازندران را از ۱۴ فروردین تا کنون مورد نظارت میدانی قرار دادند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش مازندران گفت: والدین بهترین ناظران عملکرد مدارس هستند.

به گفته سقایی بازگشایی حضوری مدارس از ۱۴فروردین ۱۴۰۱، همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس استان آغاز شده و به منظور بررسی وضعیت مدارس استان در رعایت مسائل بهداشتی، تیم‌های نظارتی از ابتدای بازگشایی حضوری به مدارس اعزام شده‌اند و فعالیت‌های حضوری آموزشی و پرورشی را مورد ارزیابی قرار دادند.

والدین نیز می‌توانند به عنوان ناظر عمل کرده و در صورت مشاهده موارد نقض کننده می‌توانند گزارش‌ها یا شکایات خود در زمینه اجرای ناقص یا اجرای نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی را از طریق سامانه پاسخگویی به شکایات به آدرس shekayat.medu.ir ثبت نمایند.

به گفته سقایی مردم می‌توانند با مراجعه به واحد‌های ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق درخواست‌های خویش را پیگیری کنند.

شماره تلفن ۰۱۱۳۳۳۱۴۱۲۶ اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره‌ کل آموزش و پرورش مازندران و سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۹۵۷۶۶۵ روابط عمومی نیز آماده دریافت گزارش‌ها و شکایات اولیا است.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :