آخرین عناوین

جمعه 19 فروردين 1401-14:45 کد خبر:98778

رییس پلیس راه مازندران خبر داد:

تردد خودروها در جاده کندوان برقرار شد

رییس پلیس راه مازندران مسدود شدن جاده کندوان را موقتی اعلام کرد و گفت که تردد خودروها هم اکنون در این میسیر ارتباطی در جریان است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از ایرنا، یدالله جهان‌تاب اظهار داشت: صبح امروز در پی سقوط سنگ در جاده کندوان، این محور ارتباطی برای دقایقی بر روی خودروهای عبوری مسدود شد که با جمع آوری سنگ لاشه‌ها؛ هم اکنون تردد خودروها در این مسیر در جریان است.

وی گفت: صبح امروز در برخی فضای مجازی عنوان شده بود که جاده کندوان به علت سقوط سنگ تا  اطلاع بعدی بر روی خودروهای عبوری مسدود است و رانندگان می توانند از دیگر محورهای جایگزین استفاده کنند.

جهان تاب وضعیت ترافیکی در محورهای ارتباطی مازندران ازجمله کندوان، هراز، فیروزکوه و کیاسر را در زمان حاضر عادی و روان توصیف کرد و افزود: در برخی از مسیرهای ارتباطی وزش باد و گرد و خاک گزارش شده است که رانندگان باید هنگام تردد از این مسیرها جوانب احتیاط را رعایت کنند.

رییس پلیس راه مازندران به شهروندان توصیه کرد در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه مازندران با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

مرکز مدیریت راه‌های کشور نیز از اجرای طرح محدویت ترافیکی در جاده کندوان خبر داد و اعلام کرد که تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت چالوس روز جمعه ۱۹ فروردین ماه جاری ممنوع می شود.

بنا به اعلام این مرکز این محدودیت ترافیکی از آزاد راه تهران - شمال در محدود شهرستانک آغاز و تا مرزن آباد ادامه داد، ممنوعیت تردد از ساعت ۱۵ روز جمعه  ۱۹ ماه جاری از کرج به سمت چالوس اجرا می شود  و بر اساس اعلام ماموران پلیس راه در محل ، از ساعت ۱۸ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد.

در ایام نوروز امسال از ۲۶ اسفند ماه پارسال تا ۱۳ فروردین ماه جاری حدود ۱۵ میلیون نفر- شب اقامت نوروزی در مازندران ثبت شد.

جاده کندوان با قدمت حدود ۸۸ ساله ، ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که نیمی مربوط به حوزه جغرافیایی استان مازندران و بقیه آن نیز جزو استان البرز است. طبق آمارهای رسمی روزانه دستکم ۳۵ هزار دستگاه خودرو در این جاده تردد می کنند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سواد کوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :