آخرین عناوین

چهارشنبه 17 فروردين 1401-21:36 کد خبر:97775

فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد:

متولی سواحل آزاد شده دریای مازندران مشخص شود

فرمانده انتظامی مازندران گفت: حال که حدود ۴۸۰ کیلومتر از نوار ساحلی دریا آزاد شده، باید مشخص شود که متولی ساحل چه نهاد یا سازمانی است.


به گزارش خزرتیترخبر، مرتضی میرزایی بعدازظهر چهارشنبه در آئین معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان آمل گفت، در حال حاضر و پس از آزادسازی سواحل متولی مشخصی برای ساحل وجود ندارد.

وی، با اشاره به اینکه در سفر هیئت دولت به مازندران در ۲۰ اسفند سال ۱۴۰۰، در گفتگویی با رئیس جمهور، که نظر من را در خصوص اجرای آزادسازی در سواحل دریا پرسیده بود، به آقای رئیسی عرض کردم، قبلاً که حدود ۳۰ منطقه مشخص برای طرح دریا و شنا شهروندان در ساحل مازندران وجود داشت، آمار غرق شده‌ها و برخی معضلات طرح دریا را در استان داشتیم.

براساس این گزارش، میرزایی ادامه داد: حالا که حدود ۴۸۰ کیلومتر از نوار ساحلی دریای مازندران به طور کلی آزاد شده، باید مشخص شود که متولی ساحل چه نهاد یا سازمانی است که شرایط امنیتی و مسائل مربوط به آنها نیز تعیین تکلیف و برنامه ریزی شود.

همراهی ومشارکت مردم برای ارتقای امنیت جامعه

فرمانده انتظامی مازندران در بخش دیگری در این مراسم به موضوع سلامت و امنیت به عنوان مقوله بسیار با اهمیت بیان و تاکید کرد: نبود هریک از این دو موضوع سلامت و امنیت باعث ایجاد به خطر افتادن سلامت و ناامنی جامعه می‌شود.

سردار میرزایی با بیان اینکه در دو سال گذشته و به علت شیوع بالای همه گیری بیماری کرونا موضوع سلامت بیشتر برای مردم بااهمیت‌تر شد، ادامه داد، موضوع امنیت هم به همین شکل داری اهمیت است ودرکنار آنها اگر سرمایه فراوان داشته باشیم، سلامت و امنیت در کنار شما نباشد، بی ثمر خواهد بود.

وی، نقش ومشارکت بالای مردم در همه گیری بیماری کرونا در امر تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، پاکسازی محیط و تولید اقلام برای مدافعان سلامت و مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده را ستودنی دانست وگفت: قطعاً این نوع مشارکت و همکاری در همین سطح و ابعاد باید برای ارتقای امنیت جامعه که نتیجه آن به خودشان بر می‌گردد، داشته باشند.

پلیس با روحیه انقلابی و کارآمد درخدمت مردم

فرمانده انتظامی مازندران، با بیان اینکه امروز مجموعه پلیس به داشتن نیروهای جوان وکارآمد با روحیه جهادی و انقلابی در بدنه خود برای خدمت بهتر به مردم نیازمند است، گفت: برقراری ارتباط نزدیک تر با مردم، داشتن برنامه دقیق که قابلیت اجرا داشته باشد، کارآمدی برای خدمت به مردم باید به عنوان مؤلفه‌های مهمی که فرمانده جدید انتظامی در راستای اجرای مأموریت‌های محوله سازمان وبرون سازمانی در خدمت شهروندان داشته باشد.

دراین مراسم ذات الله رضوانی فرمانده سابق انتظامی شهرستان آمل بازنشسته وتجلیل و علی داداش تبار به عنوان فرمانده جدید انتظامی آمل معارفه شد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :