آخرین عناوین

چهارشنبه 17 فروردين 1401-19:23 کد خبر:97774

نماینده ویژه استاندار اعلام کرد:

در مبارزه با جنگل خوای همه در برابر قانون یکسانند

نماینده ویژه استاندار گفت: در مبارزه با جنگل خواری، کوه خواری و تعرض به منابع طبیعی همه در برابر قانون یکسان هستند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران ، ناصر اکبرزاده، نماینده ویژه استاندار در مبارزه با جنگل خواری، کوه خواری و تعرض به منابع طبیعی، هدف از برگزاری چنین کارگروهی را حفظ و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی مازندران دانست و گفت: در این راستا همه در برابر قانون یکسان هستند. ‎

ناصر اکبرزاده، نماینده ویژه استاندار در مبارزه با جنگل خواری، کوه خواری و تعرض به منابع طبیعی در جلسه کارگروه پیشگیری و مقابله با تفکیک وتغییر کاربری وساخت و ساز غیرمجاز شهرستان بابل گفت: دولت سیزدهم برپایه قانون مداری شکل گرفته است.

براساس این گزارش، وی با بیان این که هدف از برگزاری چنین کارگروهی حفظ و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی مازندران ومبارزه با دانه درشتهای قانون شکن وحفظ حقوق بیت المال است، افزود: این دولت با کسی عهد اخوت و برادری نبسته و زیر هیچ فشاری نخواهد رفت و همگان در برابر قانون برابر خواهند بود.

نماینده ویژه استاندار در مبارزه با جنگل خواری، کوه خواری و تعرض به منابع طبیعی، هدف از برگزاری چنین کارگروهی را حفظ و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی مازندران ومبارزه با دانه درشتهای قانون شکن وحفظ حقوق بیت المال دانست.

اکبرزاده با اشاره به این که در گام نخست مبارزه با هنجار شکنان با دانه درشتان به دور از هرگونه ملاحظات سیاسی برخورد خواهد شد، اظهار داشت: توجیه کمبود امکانات از سوی برخی از مسئولان در برخورد با هنجارشکنان در نظام مقتدر جمهوری اسلامی معنا ندارد.

به گزارش خزرتیترخبر، وی بر تقویت تعاملات وارتباطات دستگاه‌های متولی با یکدیگر در این راستا تاکید کرد و عنوان داشت: مسئولین امر باید اشراف بیشتری نسبت به حوزه ماموریتی خویش داشته باشند.

اکبرزاده تاکید کرد: اگر تخلفی در حوزه مدیریتی صورت گیرد، پیگیری خواهد شد.

قاسم عزیززاده گرجی، سرپرست فرمانداری شهرستان بابل نیز در این جلسه گفت: نباید در اعمال قانون تبعیض قائل شد.

وی افزود: ریشه ‌یابی موضوعاتی که موجبات ساخت‌وساز غیرمجاز را فراهم نموده بسیار مهم است.

عزیززاده گرجی عنوان کرد: از امروز در شهرستان بابل قرارگاهی با هدف صیانت از منابع طبیعی، اراضی زراعی و باغی و رودخانه های شهرستان تشکیل خواهد شد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :