آخرین عناوین

چهارشنبه 17 فروردين 1401-11:12 کد خبر:96771

با حکم معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور صورت گرفت:

رییس سازمان برنامه و بودجه مازندران منصوب شد/ یک بابلی رفت؛ یک بابلی آمد

با صدور حكمي از سوي رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور، رئيس جدید سازمان مديريت و برنامه ريزي استان مازندران منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومي سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران، طي حكمي از سوي مير كاظمي رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور فرج اله فتح اله پور به عنوان رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران منصوب شد.

براساس این گزارش، غلامی راد در اردیبهشت سال ۱۳۹۷ و در دور دوم دولت حسن روحانی به این عنوان منصوب شد و حالا جای خود را به یکی از متخصصان حوزه بودجه ریزی می دهد.

فتح الله پور نیز همانند مفید غلامی راد اصالتا اهل بابل است و در حوزه بودجه ریزی صاحب تالیفاتی است.

گفتني است آقاي فتح اله پورداراي  مدرك كارشناسي ارشد رشته عمران از دانشگاه امير كبير و دكتراي مديريت راهبردي است وي در سال هاي مختلف در حوزه نظارت طرح هاي عمراني ، آب و معاون امور آموزش و پرورش عمومي و فني حرفه اي  سازمان برنامه و بودجه كشور را عهده دار بود و اكنون دولت محترم سيزدهم به اين مدير خدوم در سمت رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران با شعار (( مردم‌داري، عدالت ‌محوري و فساد ستيزي)) به وي اعتماد كرد.

بي شك رئيس جديد سازمان مديريت و برنامه در ادامه مسوليت خطيرش براي رشد ، پيشرفت و رفع مشكلات متعدد استان مان كار سختي را پيش رو خواهد داشت كه رفع اين مشكلات نيازمند يك همبستگي استاني و انقلابي و اتحادي همه جانبه از سوي ، نمايندگان محترم مردم در مجلس شوراي اسلامي و كليه مسئولان  و مديران استاني خواهد بود .

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • سه شنبه 17 خرداد 1401-0:29


    از انتخاب تیترهای تفرقه افکنانه و سخیف " یک بابلی رفت و یک بابلی آمد" بپرهیزیم. کی می خواهیم دست از ساروی یا بابلی بودن برداریم خدا می دونه!!! ملاک شایستگی است و بس!