آخرین عناوین

دوشنبه 15 فروردين 1401-11:50 کد خبر:96701

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد:

بازگشت کرونا از تعطیلات نوروز ی به مازندران !

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از روند افزایشی کرونا در استان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، علیپور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:روند بیماری کرونا از ۲۹ اسفند  پارسال تاکنون در مازندران به ویژه در بیماران سرپایی افزایشی بوده است.

براساس این گزارش، وی افزود: بستری‌های کرونا هم قدری در استان افزایشی است که این نگران را ایجاد می‌کند در روز‌های آینده تعداد بیماران بستری هم افزایش یابد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: شهروندان حتما واکسن دوز سوم خود را تزریق کنند که در روز‌های آینده بسیار موثر خواهد بود.

براساس تازه‌ترین ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان رامسر که هفته گذشته در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته بود همچنان بدون تغییر تنها شهرستان قرمز مازندران است.

شهرستان‌های سوادکوه و سیمرغ که پنجم فروردین ماه در وضعیت زرد بودند به رنگ نارنجی کرونایی در آمدند تا چراغ نارنجی بعد از مدت‌ها در مازندرارن روشن شود.

وضعیت ابتلا به کرونا در دو شهرستان بابلسر و نوشهر نیز نسبت به هفته گذشته بدتر شده است و این دو شهرستان با خروج از وضعیت آبی، وارد منطقه زرد شدند.

شهرستان‌های گلوگاه، نکا، بهشهر، میاندورود، ساری، قائم شهر، سوادکوه شمالی، بابل، بابلسر، آمل، فریدونکنار، کلاردشت، نوشهر، چالوس، نور، عباس آباد و تنکابن در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :