آخرین عناوین

دوشنبه 15 فروردين 1401-5:38 کد خبر:96694

اقدام عجیب یک هتل در مشهد!!

رکورد شکنی یک هتل در مشهد در برگزاری ازدواج دانشجویان/پذیرش مهمان ها از تمامی اقشار

 یک هتل در مشهد مقدس با برگزاری ازدواج های دانشجویی با شرایط خاص ، باعث رکورد شکنی شده است.


به گزارش خزرتیترخبر، هتل فدک الزهرا (ص) مشهد که از سال 98 فعالیت خود را به صورت رسمی و با پذیرش دانشجویان در شرف ازدواج آغاز کرده است، توانست با بوجود آوردن شرایط خاص باعث تعجب مسئولین و مردم گردد.

حسن مهوشی مدیر 33 ساله ،مجرب و جوان این هتل خاص که از نزدیکترین هتل ها به حرم مطهر می باشد(حدود 3 دقیقه فاصله هتل تا حرم) در گفتگو با خزرتیترخبر افزود: این هتل در سال 98 افتتاح و شروع به فعالیت نموده بود اما به علت شیوع ویروس کرونا مدتی تعطیل شده بود که عملا از سال 99 مجددا فعالیت های خاص خود را شروع نموده است.

این مسئول با اعلام اینکه از 26 خرداد 99 پذیرش رسمی این هتل با برگزاری ازدواج دانشجویی از طرف نهاد رهبری در دانشگاه ها آغاز شد، اظهار داشت: از 26 خرداد99 تا 26 اسفند1400 تعداد 9 هزار زوج در قالب 87 کاروان ازدواج عازم مشهد مقدس شده اند که از این تعداد 6 هزار نفر در این هتل اسکان داده شده اند.

وی با بیان اینکه برای زوج های جوان برنامه های مختلف فرهنگی ، زیارتی، کلاسهای مشاوره در بخش های مختلف (آداب زندگی ، آداب اتاق خواب، آداب ارتباط بین خانواده ها و زوجین و ...) در قالب کلاس ، نمایش و تئاتر برگزار شده است، تصریح کرد: در برگزاری این کلاس ها از اساتید مجرب و مطرح کشور استفاده شده است.

مهوشی با بیان اینکه طبق نظرسنجی انجام گرفته از این زوج ها ، مشخص گردید که در بحث اختلافات بین زوج ها و همچنین خانواده هایشان با برگزاری کلاس های این هتل در بخش های مختلف،آمار به زیر 6 درصد رسیده است که بسیار خوب می باشد، افزود: زوج های دانشجو در این سفرها هم زیارت نموده و هم در کلاسها شرکت نموده و هم مورد پذیرایی در یکی از بهترین هتل های مشهد قرار گرفته اند.

وی در ادامه با اعلام اینکه به هر زوج پک عیدانه و تشویقی خاصی اهدا شده است، گفت: تمام هتل ها در مرحله اول به منافع اقتصادی خود می اندیشند اما اولویت اصلی این هتل انجام کار فرهنگی و اجتماعی می باشد.

مهوشی با بیان اینکه بسیاری از افراد غیر دانشجو تقاضای اسکان در این هتل را داده اند ، اظهار داشت: این هتل با 95 اتاق ، 280 تخت، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 500 نفر( نزدیکترین سالن آمفی تئاتر به حرم) و امکانات ویژه به خصوص ایوان حیات السلام ( رو به سمت حرم مطهر (ع)) توانسته است مشتاقان و متقاضیان زیادی را به سمت این هتل روانه کند که مجبور به نوبت دهی به گروه های مختلف جهت ازدواج های دانشجویی و غیره شده ایم.

مدیر هتل فدک الزهرا(ص) مشهد با اعلام اینکه تیم خدماتی و اداری این هتل زیر 34 سال سن دارند اما تجارب بسیار زیادی در پذیرایی و پذیرش و برگزاری همایش ها و مراسمات دارند، افزود: به علت آنکه فلسفه و هدف این هتل با دیگر هتل ها متفاوت بوده ، در نتیجه برای زائران و زوج های جوان پک عیدانه همانند دیگر هتل ها جهت تاریخ و زمان های پذیرش نداشته ایم.

مهوشی در ادامه با اعلام اینکه به علت شیوع ویروس کرونا و محدودیت سفر مشکل تعدیل نیروها در هتل های مشهد را شاهد بوده ایم، اظهار داشت: خوشبختانه این هتل توانست با همکاری نیروهای این هتل این مشکل را به خوبی حل کند.

مدیر هتل فدک الزهرا (ص) مشهد در ادامه با اعلام اینکه طرح توسعه این هتل در دراز مدت تا اضافه نمودن 250 اتاق از برنامه های آینده می باشد، تصریح کرد: با رسیدن اتاق ها به 350 اتاق در آینده نزدیک عملا این هتل بزرگترین و نزدیکترین هتل با ظرفیت بالا و برنامه ها خاص به حرم مطهر خواهد بود.

این مسئول با اعلام اینکه این هتل تمامی استانداردهای لازم را جهت ارائه مطلوب خدمات به زوج های جوان و در کنار آنها به مردم به خصوص قشر دانشگاهی دارا می باشد، افزود: خوشبختانه با استقبال بی نظیری از سوی زوج های جوان دانشجو روبرو بوده ایم.

مهوشی با بیان اینکه از تمامی استانهای کشور تاکنون با این هتل جهت ازدواج های دانشجویی پذیرش داشته ایم، گفت: در فصول مختلف سال نیز مراسم ازدواج دانشجویی در این هتل برگزار می شود.

وی با اظهار اینکه راه اندازی باشگاه مهمان ها ، راه اندازی سرویس ویژه (گست سرویس) از دیگر برنامه های این هتل در آینده نزدیک می باشد، اظهار داشت: با مدیریت بهینه و همکاری هیات مدیره این هتل، موفق شده ایم از میهمانان غیر دانشجو و آزاد نیز در این هتل پذیرش داشته باشیم که استقبال خوبی صورت گرفته است.

 

مهوشی با بیان اینکه کادر خدماتی و اداری این هتل دارای تحصیلات و روابط عمومی بسیار بالا و مجرب و جوان می باشند، اعلام کرد: با هماهنگی های به عمل آمده با مسئولین حرم مطهر امام هشتم، یک وعده غذای مخصوص حرم مطهر به زوج های جوان این هتل تاکنون اهدا شده است.

 

مدیر هتل فدک الزهرا(ص) ارتباط با مهمان ها در فضای مجازی را از دیگر برنامه های این هتل اعلام کرد و افزود: در زمانی که شیوع ویروس کرونا به مرحله قرمز رسیده بود این هتل با یک روز فاصله واگذاری بین دو گروه مسافری برای هر اتاق ،عملا گام خاصی در سلامت اتاق مسافرها برداشت.

مهوشی با اعلام اینکه این هتل آمادگی خدمات دهی در طرح ملی ازدواج دانشجویی را دارد، اظهار داشت: تمامی سازمان ها و نهادها مانند کمیته امداد، بهزیستی، سازمان ملی جوانان و غیره می توانند از این هتل در امر ازدواج استفاده نمایند.

 

این مسئول همچنین افزود: کادر این هتل با تجارب زیادی که در بحث ازدواج زوج های جوان دارد، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با دیگر سازمان ها اعلام می دارد.

لازم به ذکر می باشد که بیست و چهارمین دوره ازدواج دانشجویی در سال ۱۴۰۰ در قالب ۸۰ دوره ۳ روزه در هتل فدک الزهرا (س) در جوار حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برگزار گردیده است.

 

(هتل فدک الزهرا (س) در شهر مشهد مقدس و در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است و فاصله تقریبی پیاده‌روی از این هتل تا حرم مطهر تقریبا 3 دقیقه می‌باشد، این هتل مجلل فعالیت خود را در سال 1399 آغاز کرد و از ۹۷ واحد برای اسکان و پذیرایی از میهمانان برخوردار میباشد.

امکانات هتل فدک الزهرا (س)

    11 طبقه اقامتی، همایشی و اداری

    95 اتاق هتلی

    2 رستوران | با ظرفیت پذیرایی 300 تا 500 نفر

    2 کافی شاپ | با ظرفیت پذیرایی 100 نفر

    دسترسی به اینترنت (Wi-Fi)

    1 سالن آمفی تئاتر | با ظرفیت 500 نفر

    1 سالن جلسات | با ظرفیت 50 نفر

    آشپزخانه مرکزی | با ظرفیت طبخ 1000 پرس

    لاندری | با ظرفیت خدمات 1000 نفر

    مجهز به سیستم تلویزیون تعاملی (IPTV)

    مجهز به سیستم تلفنی (VOIP)

در این هتل پنج طبقه اقامتی در بالای طبقات همکف و نیم‌طبقه احداث گردیده است, که درمجموع دارای ۹۵ اتاق و آپارتمان یک‌خوابه با تیپ‌های متفاوت و دارای مساحت تفصیلی ذیل است :

هتل فدک الزهرا (س) در طبقه اول دارای 17 اتاق هتلی، در طبقه دوم 16 ،در طبقه سوم 15 ، در طبقه چهارم 14 و در طبقه پنجم 13 اتاق هتلی است که و در طبقه نیز دارای 4 آپارتمان یک خواب می‌باشد.

 

هتل دارای ۲۳۸ تخت و ۱۲۴ کاناپه تخت شو است که درمجموع ۳۶۲ تخت و کاناپه استاندارد هتلی در اتاق‌ها قرار داده‌ شده است، همچنین اتاق‌های مجتمع با توجه به زیرساخت پیش‌بینی‌ شده دارای قابلیت استفاده از سیستم ( آی‌ پی‌ تی‌ وی) و اینترنت پرسرعت جهت ارائه خدمات می‌باشد.

http://fadak-hotel.ir

استان خراسان رضوی، مشهد، بلوار شهید حاج حسنی کارگر، محمدیه، محمدیه 4، بین عسگریه 4 و 5

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :