آخرین عناوین

شنبه 13 فروردين 1401-20:11 کد خبر:96654

نماینده ویژه استاندار در مبارزه با جنگل خواری و کوه خواری خبر داد:

تشکیل ستاد و تیم ویژه مبارزه با هرگونه تصرفات غیر مجاز/مماشات با هر متصرف یعنی خیانت به مردم و اسلام

نماینده ویژه استاندار در مبارزه با جنگل خواری، کوه خواری و تعرض به منابع طبیعی گفت:کارگروه ستادی و صفی(اجرایی) مبارزه با جنگل خواری، کوه خواری و تعرض به منابع طبیعی با حضوره بالاترین مقامات دستگاه های مرتبط در مازندران تشکیل شده است.


ناصر اکبرزاده در گفتگوی اختصاصی با خزرتیترخبر،با اعلام اینکه مدیران کل منابع طبیعی غرب و مرکز استان،مدیر کل دادگستری مازندران،فرمانده سپاه کربلای مازندران،اداره کل اطلاعات مازندران،سردار فرمانده ناجای مازندران،مدیر کل آب منطقه ای و دیگر مسئولین در این ستاد حضور دارند افزود:با حمایت رهبری ، ریاست جمهوری و شخص استاندار با تمامی متصرفات در جنگل،کوه،منابع طبیعی ،سواحل و... با قاطعیت برخورد می شود.

وی با اعلام اینکه به زودی نتیجه جلسات و اقدامات و برخوردهای جدی در این موارد به اطلاع عموم خواهید رسید اظهار داشت:وجب به وجب مازندران را مانند جبهه های جنگ مورد بازدید و برررسی قرار می دهیم تا دست متجاوزان را قطع کنیم.

اکبرزاده مماشات و کوتاهی در برخورد با متجاوزان را خیانت به اسلام و مردم دانست و تصریح کرد:با افرادی که دارای قدرت و نفوذ می باشند برخورد های جدی تری خواهد شد تا از این پس کسی به فکر ساخت و سازهای  غیر مجاز و تصرفات نباشد.

نماینده ویژه استاندار در مبارزه با جنگل خواری، کوه خواری و تعرض به منابع طبیعی در ادامه با اعلام اینکه با بالگرد هر هفته از طریق هوایی حتی به مکان های صعب العبور هم سرکشی و بازرسی می نماییم افزود:به تمام پرونده های املاک و زمین هایی که در آنها ساخت و سازهای غیرمجاز شده رسیدگی می نماییم و به صورت خیلی جدی با افراد و اشخاصی که به متجاوزان و سازندگان غیر مجاز مجوزهای جعلی یا خلاف جهت تصرف و ساخت و ساز را داده اند برخورد قضایی می کنیم.

اکبرزاده در ادامه با اشاره به اینکه در حاشیه رودخانه ها ساخت و سازهای بسیار ناراحت کننده دیده می شود تصریح کرد:اداره آب منطقه ای مازندران باید در این زمینه جوابگو باشد.

وی در ادامه با اشاره به مشکل یگان حفاظت منابع طبیعی غرب و مرکز مازندران و کمبود نیروی قرق بان و محافظ بومی افزود:به زودی طی نشست با فرمانده سپاه کربلای استان و با همکاری نیروهای بسیجی ،این مشکل به حداقل خواهد رسید.

اکبرزاده همچنین از مردم مازندران درخواست نمود تا هر گونه ساخت و سازهای غیر مجاز و متصرفات غیرقانونی در هر نقطه از استان را به دبیر خانه این ستاد اطلاع دهند و اعلام کرد: در سریعترین زمان و با جدیت با افراد خاطی برخورد و متصرفات تخریب و به طبیعت باز گردانده می شوند.

بر پایه این گزارش،اکبرزاده در ظهر روز 13 فروردین 1401 با همراهی ذکریایی فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان مازندران به همراه رسانه ها و با بالگرد ،جهت شناسایی و سرکشی به مناطق تحت تصرف از نقاط مختلف استان مازندران بازدید هوایی به عمل آورده است.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :