آخرین عناوین

دوشنبه 8 فروردين 1401-16:42 کد خبر:95569

پیش بینی خزرتیترخبر در حال محقق شدن در شهرداری ساری!!!

انتصاب سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی/تغییر حداقل 10 مسئول دیگر در شهرداری ساری

با انتصاب سرپرست جدید سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری ،به زودی تغییرات دیگر نیز انجام خواهد شد.


به گزارش خزرتیترخبر، طی حکمی از سوی شهردار ساری، احسان مرادی فر به سمت سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری منصوب شد.

براساس این گزارش، علیرضا حمیدی معاون خدمات شهری شهرداری ساری در جلسه تودیع و معارفه سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی با بیان اینکه پیروی از منویات رهبری لازم می باشد، افزود: طبق دستور جواد طالبی شهردار مرکز استان، برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری باید بیش از پیش، سبب ‌ساز نشاط اجتماعی و پویایی شهروندان و شهر، مبتنی بر آموزه های دینی و اسلامی شود؛ چرا که اهمیت شهر پویا و زنده به پویایی فرهنگی و اجتماعی آن بوده که شهرداری ساری با نگاهی نو در این مسیر گام های بلند جدیدی برخواهد داشت.

به گزارش خزرتیترخبر، شنیده ها حاکی از آن است که (علیزاده ، بابایی، نجفی، اسماعیلی، شعبانی، جوادی راد، آگوشی، اسدی ، زارعی ، غفوری، عطایی، ایمانی ، مرتضوی و ...) در سمت هایی مانند معاون شهرسازی، معاون اداری مالی، مسئول درآمد کل، شهرداران چهار منطقه، مسئولین سازمان های عمران، ترافیک، پسماند، خدمات شهری ، روابط عمومی و ... به زودی تغییر و جابه جا خواهند شد.

باید یادآور شد که طبق نظر کارشناسان شهری و شوراها، جواد طالبی شهردار ساری با این تغییرات نمی تواند ضعف مدیریت و عملکرد خود را بهبود ببخشد و با این تغییرات فقط در پی وقت خریدن جهت ماندگاری بیشتر در پست شهرداری ساری می باشد.

گزارش خزرتیترخبر، اول فروردین 1401 از تغییرات در بخش ها و سازمان های زیر مجموعه شهرداری ساری (تغییرات اداری و سازمانی در شهرداری ساری ) خبر داده بود.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :