آخرین عناوین

دوشنبه 8 فروردين 1401-10:58 کد خبر:95562

مدیرکل فرودگاه های استان مازندران خبر داد:

انجام 128 پرواز در 10 روزه اول تعطیلات نوروزی

مدیرکل فرودگاه های استان مازندران گفت: در 10 روز اول تعطیلات نوروزی، تعداد۱۰۴۱۳ نفر مسافر در قالب ۱۲۸ پرواز از طریق فرودگاه های استان مازندران مسافرت نموده اند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان مازندران، مدیرکل فرودگاه های استان گفت: در 10 روز اول تعطیلات نوروزی ، تعداد۱۰۴۱۳ نفر مسافر در قالب ۱۲۸ پرواز در فرودگاه های سه گانه استان اعزام و پذیرش شده اند.

براساس این گزارش، وطن خواه مدیرکل فرودگاه های استان افزود: دربازه زمانی ۲۵ اسفند۱۴۰۰ لغایت ۵ فروردین ۱۴۰۱ تعداد۷۴۲۳ نفر در قالب ۹۰ پرواز داخلی و تعداد۷۸۴ مسافر در قالب سه پرواز خارجی در مسیر ساری به نجف اشرف ازفرودگاه بین المللی شهدای ساری و تعداد ۸۵۸ مسافر درقالب ۱۰ پرواز از فرودگاه شهدای نوشهر و تعداد ۱۳۴۸ مسافر درقالب ۲۲پرواز ازفرودگاه شهدای رامسر مسافرت نموده اند.

مدیرکل فرودگاه های مازندران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای تسهیلات سفر و استقبال از مسافران نوروزی افزود: امسال نیز طبق روال سنوات گذشته ، فرودگاه های سه گانه استان با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی  ازجمله گستردن سفره هفت سین ، گل آرایی و زیباسازی اماکن و محاوط ، آیین سرنا نوازی و نوروزخوانی و مسابقات فرهنگی و.... به استقبال سال نو و مسافران نوروزی رفته و درایام نوروز لحظات و خاطرات زیبا و ماندگاری را برای مسافران عزیز نوروزی فراهم نموده است.

وطن خواه همچنین به بازدید نمایندگان محترم ویژه وزارت متبوع و همچنین ناظرین محترم استانی از فرودگاه های استان اشاره کرد واظهار داشت: درطول مدت تعطیلات نوروزی ، بازدیدهای مختلفی ازجانب وزارتخانه راه و شهرسازی و حوزه های استانی از روند ارائه خدمات و تسهیلات پروازی به مسافران درفرودگاه های استان صورت گرفته که با رضایمندی مردم و مسافران و ارزیابان استانی و کشوری همراه بوده است.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :