آخرین عناوین

يکشنبه 7 فروردين 1401-16:5 کد خبر:95539

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اعلام کرد:

افزایش دما در هفته دوم تعطیلات نوروزی در مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: برای هفته دوم تعطیلات نوروز شاهد افزایش تدریجی دمای هوا هستیم .


به گزارش خزرتیترخبر، احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اظهار کرد: بعد از روزهای بارانی و سرد روزهای نخست نوروز ۱۴۰۱، به‌ تدریج جریانات پایدارتر شده روند گرم‌تر شدن هوا را شاهد بودیم.

وی افزود: انتظار داریم برای هفته دوم تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ شاهد هوایی بهاری و افزایش تدریجی دمای هوا باشیم که این افزایش دما در روزهای پایانی هفته به ‌ویژه روز طبیعت محسوس‌تر خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: روز یک ‏‌شنبه شاهد آسمانی صاف تا نیمه‌ابری هستیم که از شب با افزایش ابر در ارتفاعات غربی  احتمال بارش خفیف و پراکنده و وزش باد وجود خواهد داشت.

اسدی اضافه کرد: روز دوشنبه آسمان مازندران به ‌صورت نیمه‌ابری در بعدازظهر و شب ابری با بارندگی (درارتفاعات مه‏ آلود با بارش پراکنده برف و باران) و وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به کاهش ناپایداری آسمان مازندران و استقرار هوایی صاف از روز سه ‌شنبه، تصریح کرد: روز چهارشنبه آسمان استان به‌ صورت صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما و در ارتفاعات با وزش باد همراه خواهد بود.

معاون هواشناسی مازندران یادآور شد: روزهای پنج شنبه تا شنبه  (روز طبیعت) نیز آسمان مازندران به‌ صورت صاف تا قسمتی ابری با افزایش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران به ‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :