آخرین عناوین

يکشنبه 7 فروردين 1401-11:38 کد خبر:95538

دادستانی کجور در اطلاعیه ای اعلام کرد:

انتشار نام و تصویر قاتل جنازه سوخته شده

دادستانی کجور با صدور اطلاعیه ای و انتشار عکس قاتل احتمالی (جنازه سوخته شده) از مردم خواست قاتل را شناسایی کنند.


به گزارش خزرتیترخبر، تصویر مردی که متهم به قتل فردی است که جنازه دریده شده اش توسط حیوانات در کجور یافته شده بود با دستور قضایی جهت یافتن محل اختفای وی منتشر شد.

براساس این گزارش، چندی پیش خبری مبنی بر خورده شدن یک شهروند در کجور توسط گرگ ها، در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

خبرنگار ما در غرب استان با پیگیری این مسئله حقیقت ماجرا را از منابع موثق جویا شد و بر اساس اطلاعات به دست آمده معلوم گردید این فرد بر اثر حمله حیوانات وحشی جانش را از دست نداده است، بلکه ظاهرا این جنازه که پیش از عید یافت شده قبل از رها شدن سوزانده شده و سپس بدنش توسط حیوانات وحشی دریده شده است.

حالا دادستانی کجور با صدور اطلاعیه زیر و انتشار عکس وی از مردم خواسته قاتل احتمالی را شناسایی کنند.

 

ضمن تبریک سال نو و ارزوی سلامتی و موفقیت برای همه هموطنان عزیز ،با عنایت به ارتکاب بزه قتل عمدی توسط متهم اقای مهدی سیف ( صاحب تصویر پیوستی) حسب انجام تحقیقات تکمیلی و متواری شدن متهم مذکور وفق بند ب از ماده ۹۶ قانون ایین دادرسی کیفری مصوب ۱۳۹۲ حسب درخواست رییس شعبه اول دادگاه عمومی بخش کجور به جانشینی از بازپرس و موافقت دادستان محترم شهرستان به دلیل عدم دسترسی به متهم در شش ماه اخیر و توجه اتهام به ایشان تصویر اصلی وی جهت شناسایی و دستگیری متهم در رسانه های نوشتاری و دیداری منتشر می گردد .

از مطلعین تقاضا می شود در صورت شناسایی محل اختفای ایشان فورا موضوع را با پلیس آگاهی شهرستان مربوطه یا شماره تماس ۱۱۰  تماس حاصل نموده و اطلاع دهند.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :