آخرین عناوین

چهارشنبه 25 اسفند 1400-19:54 کد خبر:94353

فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد:

دستگیری ۱۱۲ نفر از هنجارشکنان چهارشنبه سوری

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری ۱۱۲ نفر از هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال در استان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان مازندران از برقراری نظم و امنیت در شب چهارشنبه آخرسال در سطح استان خبر داد و گفت: 112 نفر از هنجارشکنان دستگیر شدند.

مرتضی میرزایی با اشاره به رویکرد جامعه محوری و تعامل پلیس با اقشار مختلف مردم و سازمان ها و دستگاه های متولی نظم و امنیت و سازمان های خدماتی و امدادی، اذعان داشت: با توجه به تعامل و همکاری مردم فهیم استان با پلیس، امسال شاهد کاهش چشمگیر حوادث بوده ایم.

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف بیش 220 هزار عدد انواع مواد محترقه در شب چهارشنبه آخرسال خبر داد و افزود: در این ارتباط 112 نفر از هنجارشکن که موجبات بی نظمی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان را فراهم کرده بودند، شناسایی، دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

میرزایی با اشاره به اینکه برابر گزارش مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران در شب چهارشنبه آخرسال، شاهد کاهش 30 درصدی مصدومان حوادث ناشی از انفجار مواد محترقه بوده ایم، تصریح کرد: برابر آمار مرکز فرماندهی و کنترل پلیس، 35 نفر در حوادث شب گذشته که اکثر آنها نوجوان بودند، مصدوم و 4 شهروند از ناحیه مچ دست قطع عضو شدند.

این مقام عالی در انتظامی استان با اشاره به همکاری رسانه ها به ویژه مطبوعات، خبرگزاری ها و رسانه های مجازی در تهیه و تولید محتوا و انتشار گسترده آن برای پیشگیری و کاهش حوادث شب چهارشنبه آخرسال، نقش رسانه ها در فرهنگ سازی و ارتقاء امنیت اجتماعی را در جامعه موثر دانست.

وی همچنین از همنوایی و همکاری تنگاتنگ صدا و سیمای مرکز مازندران با پلیس در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به شهروندان با تهیه و تولید ویژه برنامه های رادیویی و تلویزیونی قدردانی کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در پایان با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و حلول سال نو، این ایام را به همه شهروندان و هم استانی های مازندرانی تبریک گفت و خاطرنشان کرد: پلیس با شعار نوروزی پلیس هوشمند، قانون مداری و نشاط بهاری به استقبال بهار می رود و از مردم شریف استان و شهروندان گرامی انتظار دارد، با رعایت قانون و مقررات پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری رسانند.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :