آخرین عناوین

دوشنبه 23 اسفند 1400-22:18 کد خبر:94243

در جلسه شورای شهر مطرح شد:

شورای شهر ساری کوتاه آمد/ادامه گروکشی های اعضا

شورای شهر ساری پس از مدت ها  کش وقوس و بحث وجدل درباره ماندن یا رفتن شهردار به اجماع رسیدند و تغییر مدیریتی را در  حال حاضر صلاح ندانستند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، علی عاشقان شامگاه دوشنبه در جلسه شورای شهر ساری با بیان اینکه باید به عنوان خدمتگزاران مردم باید با شهروندان همدردی کنیم و با توجه به فرآیندهای پیش آمده در ماه‌های اخیر نظیر بیماری شهردار و عدم حضور در شهرداری، موضوع تغییر مدیریتی مطرح شد و تشخیص ما بر تغییر بود، افزود: حال با حضور مجدد شهردار در ساختمان عمارت شهرداری و بازگشت نظم و ثبات مدیریتی به شهرداری و ادامه روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی صلاح بر اصرار و پافشاری بر تغییر مدیریتی نیستیم.

وی افزود: همچنین از فرآیندهای قانونی و هیئت نباید عدول کنیم هر چند ایرادات، انتقادات و تذکراتی به شهردار ساری و سایر شهرداری‌های مناطق سازمان‌های تابعه و معاونت‌ها داریم و مطرح می‌کنیم اما نیاز مبرم به پوست اندازی و چابک سازی شهرداری است.

وی ادامه داد: از شهردار ساری انتظار داریم تا خروجی مناسبی از مدیریت شهری حاصل شود و باید کمک کنیم در زمان اندکی که تا پایان سال باقی مانده با همدلی و هم راستایی برای حل مشکلات گام برداریم.

شانیت شورا زیرسئوال رفت

سبحان بخشی نایب رئیس شورای شهر ساری نیز با اظهار داشت: متأسفانه علی رغم درخواست‌های مکرر، بی عدالتی و بی انصافی در شورای شهر ساری به صورت جهت دار وجود دارد و در اولین فرصت از طریق مراجع قانونی این موضوع را طرح می‌کنم.

وی گفت: شورائیت شورای شهر زیرسئوال رفته و یک ماه تذکرات بنده ارائه نشده است که با پیگیری دفتر شهری این کار انجام شد که تخلف بوده است.

وی ادامه داد: نسبت به مدیریت ریاست شورای شهر اعتراض دارم و به نوعی همکار مستقیم شهردار هستند و مسائل مدیریت شهری طی ۲و۳ ماه اخیر باید در تاریخ ثبت شود.

بخشی با اظهار اینکه شورائیت ما زیر سوال رفته است و شهردار ساری علی رغم اینکه در مرخصی بوده است از برخی اعضای شورای شهر در دادگاه کیفری اعلام شکایت کردند که باید در تاریخ شوراها آن را نوشت زیرا بیش از ۳۰۰ الی ۴۰۰ سوال اعضای شورای شهر بی پاسخ ماند و از اعضای شورا شهر در دادگاه کیفری شکایت کرده است.

پرویز شعبانی رئیس شورای شهر ساری نیز با اشاره به بازدید رئیس جمهور از نیروگاه زباله سوز ساری و دستور مؤکد ایشان گفت: باید شاهد افتتاح این پروژه در موعد مقرر باشیم.

وی گفت: حقوق عیدی کارکنان شهرداری طی یکی دو روز آینده می‌بایست واریز شود. در اعمال تخفیفات و معافیت جرایم ساختمانی نباید سلیقه‌ای برخورد و باید قانون اجرا شود.

حقوق و عیدی پرسنل واریز شود

ذوالفقار شریفی دیگر عضو شورای شهر متأسفانه فرزند شهیدی را می‌شناسم که در قانون ایثارگری نه تنها اسمش رد نشد و تبدیل وضعیت نشد بلکه به خاطر انتقاد تنبیه شد و حقوقش را قطع می‌کنند که این قبیل کارها غیراخلاقی است و قرار بود اقدامات مدیریت قبلی شهرداری تکرار نشود اما ظاهراً مدیریت فعلی میراث دار گذشتگان هستند.

وی ادامه داد: حقوق و عیدی پرسنل قرار بود ۲۵ هر ماه واریز شود و با توجه به تخفیفات درآمدی طی سه ماه آخر سال شهرداری ساری درآمد خوبی به دست آورده و حدود ۲۷۰ میلیارد تومان درآمد ایجاد شده است و مشکل مالی وجود نداشته است اما نمی دانم چرا واریز نشده است و می‌بایست طی یکی دو روز آینده پرداخت شود.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :