آخرین عناوین

دوشنبه 23 اسفند 1400-21:54 کد خبر:94242

وقتی استاندار مازندران گوش شنوایی ندارد!!!

انتصاب های غیرکارشناسی استاندار و ضرر مردم/مازندران در مرداب بی تفاوتی ها

استاندارمازندران بدون توجه به وضعیت اقتصادی استان،با انتصاب های غیرکارشناسی ضرر و زیان مردم را افزایش داده است.


به گزارش خزرتیترخبر،پس از روی کار آمدن دولت جدید و انتصاب استاندار جدید مازندران،همه مردم و کارشناسان در حوزه های مختلف منتظر تغییر و تحولات زیادی بوده اند اما متاسفانه انتظار مردم مازندران واهی بوده است.

بر اساس این گزارش،مردم ، مسئولین و حتی برخی از رسانه های استان با اطلاع از سابقه فعالیت حسینی پور در نهادها و سازمانهای حساس و کاربردی،انتظار داشته اند تا وی با مهره چینی کارشناسی شده و با سیاست خاص و جدی بتواند تغییرات اساسی در بخش های مختلف استان ایجاد کند اما متاسفانه استاندار مازندران طی مدت انتصاب خود،عملا نشان داد که نه تنها انتظارها از وی بی جا بوده بلکه ثابت کرد که فقط با فکر و روش خود استان را اداره می کند و نظرات کارشناسان ،منتقدان و رسانه ها و .....عملا برایش ارزش و اعتباری ندارد.

یکی از اصلی ترین انتقادها به استاندار مازندران در انتصاب معاونانش می باشد چرا که اولا علی رغم تاکید شخص رییس جمهور به استانداران مبنی بر انتصاب نیروهای بومی در بخش های مختلف،متاسفانه استاندار مازندران عملا این موضوع را نادیده گرفته و در بیشترین انتصاب هایش از نیروهای غیر بومی استفاده کرده که متاسفانه عملا عملکرد خوبی اصلا نداشته اند و دومین و مهمترین موضوع و انتقاد به عدم تغییر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری می باشد که از معاونان دولت قبل بوده که متاسفانه یکی از افرادی می باشد که نتوانسته وضعیت اقتصادی استان را سر و سامان بخشد و به همین علت استان مازندران در بهمن ماه بنا بر گزارش مرکز آمار ایران،گرانترین استان لقب گرفته است.

بر همین اساس،آخرین گزارش تورمی مرکز آمار ایران (ثبت تورم ۲.۱ درصدی در بهمن ماه 1400توسط مرکز آمار ایران متوسط گرانی در کشور را نشان می‌دهد که بر همین اساس؛ استان مازندران بیشترین تورم را در بُعد ماهانه به ثبت رسانده است) درحالی منتشر شد که نوک پیکانش‌، مازندران را نشانه گرفته که این آمار، گزارش تلخی از یک رکوردشکنی اقتصادی در مازندران است، رکوردی که بعد از ۹ سال شکسته‌ شد و حالا مازندرانی‌ها بیش از هر استان دیگری در کشور سنگینی تورم را بر گرده‌های خویش احساس می‌کنند و عمده و اصلی ترین دلیل این فاجعه به استاندار و تیم وی مخصوصا معاون اقتصادی بر میگردد.

تشکیل جلسات مداوم در حوزه های مختلف اما با کمترین نتایج مثبت عملی،بی توجهی به انتقادهای سازنده،عدم استفاده از نظر کارشناسان در حوزه های مختلف،استفاده از نیروهای غیربومی و گاها غیر مجرب و...همه و همه از عوامل پسرفت استان مازندران طی مدت آغاز دولت جدید و مخصوصا بعد از انتصاب حسینی پور و تیم وی بوده اند.

کمتر از انگشتان یک دست به عید نوروز مانده و مردم خوب ، محجوب و صبور مازندران روزهای بدی را در شرایط بد اقتصادی و تورم بالا سپری می کنند ،مردم مازندرانی که بیشترین نعمت های خدادادی و طبیعی را در استان دارا می باشند اما بدترین شرایط را نسبت به استان های دیگر دارند.

آقای استاندار،آقای حسینی پور،این راه و روش شما همراه با تیم ضعیف شما که مانند خود شما انتقاد پذیر هم نمی باشند،موفق نخواهید بود و استان روز به روز وضعیت بدتری را به خود میگیرد.

باشد که شاید و شاید این گزارش؛تلنگری باشد به استاندار مازندران  در جهت اصلاح امور مازندران در بخش های مختلف.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • شمالی
    سه شنبه 24 اسفند 1400-9:41


    قبلا هم گفنه شد ظاهرا استاندار فکر میکنند که عمر نوح دارد و بصورت قطره چکانی دارد اقدام میکند . کاملا مشخص است که از قبل هیچ برنامه مدونی نداشته است و الان هم باری به هر جهت دارد میگذرد . یک روز جمع کردن آشغال استان اولویت میشود . یک روز آزاد سازی حریم دریا . یک روز جنگل خواری ....
    توسعه استان اینها نیست جناب استاندار
    هنوز مدیران و فرمانداران دولت سابق برای مردم تصمیم میگیرند. لطفا فکری بکنید