آخرین عناوین

دوشنبه 23 اسفند 1400-13:56 کد خبر:94239

انتصابی دیگر در استانداری مازندران!!

سرپرست اداره کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری منصوب شد

طی حکمی از سوی استاندار مازندران،سرپرست اداره کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر، با حکم سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران، علی اصغر احمدی به عنوان سرپرست  اداره کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری منصوب و طی مراسمی با حضور رضا علیخانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار معارفه شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندر مازندران در این مراسم بر ضرورت آموزش دهیاران جهت پیشبرد مسائل توسعه ای در روستاها تاکید و خاطرنشان ساخت: دهیاران می بایست توجه بیشتری به مشکلات زیرساختی در روستاها داشته باشند تا شاهد جبران عقب ماندگی ها باشیم.

وی برنامه ریزی، راهبری و انتظام بخشی به نیروهای فعال در حوزه های روستایی را بسیار مهم خواند و گفت: اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری باید ظرفیت ها و مزیت های روستاها را شناسایی و در راستای توسعه اقتصادی، معیشت و اشتغال در این مناطق اقدام نماید.

معاون عمرانی استاندار، مناطق روستایی را در مازندارن یک ظرفیت ویژه عنوان کرد و بر بالفعل کردن توانمندی های بالقوه روستاها تاکید نمود.

گفتنی است، علی اصغر احمدی، معاونت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران را در‌ کارنامه مدیریتی خود دارد. 

در این مراسم همچنین با اهداء لوح سپاس، از تلاش های محمدرضا غلامی، در دوره مسئولیت اش به عنوان مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قدردانی شد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :