آخرین عناوین

شنبه 21 اسفند 1400-11:6 کد خبر:93266

رئیس پلیس فتای مازندران خبر داد:

دستگیری بزرگترین کلاهبردار ارز دیجیتال شمال کشور

رئیس پلیس فتای مازندران گفت: فردی که با دادن مشاوره درخرید و فروش ارزدیجیتال اقدام به کلاهبرداری از شهروندان شمال کشور کرده بود، دستگیرشد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس،رئیس پلیس فتای مازندران گفت: با مراجعه چند تن از شهروندان به این پلیس مبنی برسرقت موجودی کیف پول الکترونیکی آن‌ها، رسیدگی به موضوع دردستور کارکارشناسان پلیس فتای مازندران قرار گرفت.

سامع خورشاد اظهار داشت: شاکیان در اظهارات خود عنوان کردند مدتی قبل به ‌قصد سرمایه گذاری و کسب سود اقدام به ساخت کیف پول ‏الکترونیکی و خرید ارز دیجیتال کردم ولی پس از مدتی متوجه برداشت غیرمجاز ارز‌های دیجیتال از کیف پولم و ‏به سرقت رفتن موجودی حسابم شدم. ‏

به گفته خورشاد افسران سایبری پلیس فتا با بررسی‌های اولیه مستندات دیجیتالی ارائه شده توسط شاکیان و انجام اقدامات تخصصی پی بردند که رمز کیف پول دیجیتال توسط مشاوره درخرید رمزارز شاکیان به دورازچشم آن‌ها به صورت تصویربرداری به سرقت رفته و توسط وی خالی شده است.

وی گفت: با تلاش کارشناسان پلیس فتا هویت متهم مشخص شد و با اقدامات انجام گرفته محل اختفای وی مورد شناسایی قرارگرفت که در یک عملیات غافلگیرانه مجرم سایبری با کسب مجوز قضایی دستگیر شد.

خورشاد اظهار کرد: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه  ‌رو شد با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری گردیده لب به سخن گشود و به کلاهبرداری ازحساب تعداد زیادی از شهروندان شمال کشور به مبلغ ۹۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال تا این لحظه اعتراف کرد.

سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویداد‌های سایبری را از این سایت دریافت کنند وشماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :