آخرین عناوین

شنبه 21 اسفند 1400-1:17 کد خبر:93256

لزوم ورود اداره کل اطلاعات و سپاه کربلا و دادستان مرکز استان!!

سکوت معنادار مسئولان مازندران در مقابل بی قانونی آشکار اداری در دانشگاه آزاد ساری

بیش از یک ماه از انتصاب سرپرست پرحاشیه دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری می گذرد و علی رغم پیگیری این رسانه هیچ پاسخی از سوی مسئولین دانشگاه تاکنون واصل نگردیده است.


به گزارش خزر تیترخبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در اقدامی خارج از ضوابط و چارچوب اداری و مقررات دانشگاه، اقدام به انتصاب یکی از کارکنان سازمان تامین اجتماعی به عنوان ریاست دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری کرده است.

براساس بررسی به عمل آمده و بر اساس قوانین دانشگاه آزاد اسلامی، پست ریاست دانشکده صرفاً متعلق به اعضای هیئت علمی مجموعه دانشگاه  می باشد و همین اقدام خارج از ضوابط موجب استعفای برخی از مسئولین انقلابی دانشگاه و اعضای  هیات علمی از سمتهای اجرایی و ناراحتی  جامعه دانشگاهی شده است.

به گزارش خزرتیترخبر، رئیس دانشگاه آزاد واحد ساری و مازندران در اقدامی شتابزده در شرایطی برای کارمند رسمی سازمان تامین اجتماعی اقدام به صدور ابلاغ ریاست کرده که،وی فاقد دانشنامه و بورد تخصصی است و نامه ماموریت وی و استعلامات مربوط به آن هنوز انجام نشده و فرایند آن در حال انجام است.

بر اساس این گزارش،علی رغم همه این انتقادات و اعتراضات صورت گرفته به نظر می رسد کرمانیان (رییس این واحد دانشگاهی) با استفاده از روابط نزدیک خود با طهرانچی (رییس دانشگاه آزاد کشور)اصرار بر انجام تصمیم غیر قانونی خود دارد و گویا این تصمیم ریشه در روابط خارج دانشگاهی دارد.

به گزارش خزرتیترخبر،بر خلاف توقعات انتظار می‌رفت تا با ورود دستگاه های امنیتی و نظارتی درون دانشگاه و بیرون دانشگاه، مانع انجام این گونه تخلفات در یک محیط دانشگاهی شوند که به نظر می رسد نهادهای نظارتی درون دانشگاه نیز منفعل بوده و اقدامی نمی کنند.

سوال مهم اینجاست که علی رغم وجود مشکلات گسترده مالی و معیشتی در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و واحد های آن،چرا مسئولین دانشگاه اصرار به آوردن پرسنل از سازمان های دیگر دارند؟

به گزارش خزرتیترخبر، با توجه به جایگاه ویژه دانشگاه و دانشگاهیان و نیز توجهات مقام معظم رهبری و نیز تعاملات گسترده مجموعه‌های دانشگاه آزاد اسلامی با نهادهای انقلابی مانند سپاه و نیز اخذ بسیاری استعلام ها از این نهاد در سالهای اخیر،انتظار می رود جهت تنویر افکار عمومی و نیز رفع نگرانی های به حق دانشگاهیان ، فرمانده سپاه کربلا استان و نیز نماینده ولی فقیه به تخلفات صورت گرفته در دانشگاه ورود کنند تا ضمن حفظ دستاوردهای  دانشگاهیان، انگیزه این قشر فرهیخته برای فعالیت های علمی و پژوهشی افزایش و بهانه برای تخریب جایگاه علمی بدست بدخواهان نظام و انقلاب داده نشود.

( ورود هیات بازرسی از دفتر مرکزی دانشگاه آزاد به ساری/ورود نهادهای امنیتی به اتفاقات دانشگاه آزاد ساری)

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :