آخرین عناوین

جمعه 20 اسفند 1400-9:28 کد خبر:93229

رئیس جمهور در بدو ورود به مازندران:

با برنامه‌ریزی دقیق می‌توان از ظرفیت‌های مازندران برای آبادانی کل کشور استفاده کرد

رئیس جمهور گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده می‌توان از ظرفیت‌های گسترده استان نه فقط به نفع آبادانی این استان بلکه برای کشور استفاده کرد.


به گزارش خزرتیترخبر ، لحظاتی پیش هواپیمای حامل رئیس جمهور در باند فرودگاه بین المللی شهدای ساری به زمین نشست و از سوی آیت‌الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان، حسینی پور استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و برخی مسوولان استانی مورد استقبال قرار گرفت.

براساس این گزارش، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در بدو ورود به مازندران با ادای احترام به بیش از ۱۰ هزار شهید مازندران و ۳۳ هزار جانباز و ایثارگر و مردم سختکوش این استان، گفت: مازندران استان کشاورزی کشور است، هم دارای معادن، شهرک‌های صنعتی، دریا، جنگل و از همه نیروی کارآمد خوب است، اما شاهد مشکلات و کمبودهای جدی در استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه مشکلات مازندران در بخش‌های مختلف احصا شده است، افزود: امروز در جلسات در خدمت  استان هستیم و در جلسات انشالله به تصمیمی برای حل  مشکلات این استان برسیم‌.

رئیس جمهور گفت: استان مازندران به رغم برخورداری از ظرفیت‌ها و امکانات گسترده و متنوع کشاورزی و معدنی از مشکلات و کمبودهای جدی برخوردار است که این مشکلات پیش از انجام این سفر در جلسات مختلف مورد بررسی قرار گرفته و در جریان این سفر قرار است برای رفع مشکلات استان تصمیم‌گیری شود.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :