آخرین عناوین

پنجشنبه 12 اسفند 1400-23:57 کد خبر:91983

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد:

افزایش شمار مبتلایان جدید کرونا در مازندران

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۷۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.


به گزارش خزرتیترخبر، دکتر فرهاد غلامی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۷۴ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند و ظرف همین مدت تعداد ۱۰۱ نفر از افراد بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

براساس این گزارش، طی این مدت تعداد ۱۰۱ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

هم اکنون ۳۸۴ بیمار به‌علت کرونا در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۴۲ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش خزرتیترخبر، در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در  حال حاضر ۱۳۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ بیمار جدید بستری و ۲۹ بیمار هم  ترخیص شدند.

همچنین ۲۹ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

براین اساس در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۹۳ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۵۱۵ نفر رسید که از این تعداد  ۱۷۱ نفر بدحال هستند.

براساس گزارش‌ها تعداد فوتی‌های امروز در مازندران به سه تن رسیده است.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :