آخرین عناوین

شنبه 7 اسفند 1400-13:46 کد خبر:90841

انتقاد عضو هیئت رئیسه مجلس:

مازندران خدمات‌دهی ملی دارد اما تخصیص بودجه استانی است

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات‌دهی ملی مازندران گفت: روند فعلی تخصیص اعتبارات پاسخگوی نیازهای توسعه‌ای مازندران نیست.


 

به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تسنیم، علی کریمی فیروزجایی اظهار کرد: اکنون برای رفع نیازهای مازندران، دولت حدود 16 هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص می‌دهد که ناکافی است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران افزود: تأمین نیازهای جمعیت 3 میلیون و300 هزار نفری مازندران نیازمند توجه ویژه دولت است.

براساس این گزارش، وی با اشاره به خدمات‌دهی ملی مازندران یادآور شد: مازندران در هر تعطیلات پایان هفته با جمعیت شناور 5میلیونی مواجه هست در حالی که زیر ساخت‌های آن آمادگی لازم را ندارد.

کریمی فیروزجایی لزوم تدوین برنامه ویژه گردشگری برای مازندران در دولت را خاطر نشان کرد و افزود: مازندران به عنوان قطب گردشگری کشور فاقد برنامه توسعه ملی در این بخش است.

نماینده مردم بابل گفت: بحث راه‌ها، خدمات بهداشتی و درمانی و اقامتگاه‌های گردشگری مازندران نیازمند توسعه وتقویت است.

به گزارش خزرتیترخبر، این نماینده مجلس گردشگری را فرصت پایدار برای توسعه دانست و افزود: به خاطر فقدان زیر ساخت‌های مورد نیاز در مازندران اکنون این قابلیت به مشکل بزرگ استانی تبدیل شد.

عضو خانه ملت با تاکید بر لزوم توجه ویژه دولت به چالش های مازندران افزود: مشکل پسماند، راهها ، تغییر کاربری اراضی زراعی، جنگل خواری ، ساخت وسازهای غیر قانونی ، ترافیک وشکنندگی ساختار زیست محیطی از عمده ترین نظام مسائل این استان است.

این مسئول پارلمانی تصریح کرد: دولت برای رفع نیازهای اساسی مازندران باید اعتبارات توازن منطقه ای به این استان اختصاص دهد.

وی گفت: مجمع نمایندگان مازندران برای برون رفت از چالش های بنیادی این استان نقشه راه پایدار ترسیم کرده است.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

 

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :