آخرین عناوین

پنجشنبه 5 اسفند 1400-19:6 کد خبر:90804

با حضور مسئولین استانی صورت گرفت:

معارفه روسای جدید حوزه های قضائی کجور و کلاردشت

درمراسمی با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان مازندران ،رئیس جدید  حوزه قضائی کجور وهمچنین رئیس جدید دادگستری شهرستان کلاردشت معرفی شدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، درمراسمی با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان مازندران ،رئیس جدید حوزه قضائی کجور وهمچنین رئیس جدید دادگستری شهرستان کلاردشت معرفی شدند.

براساس این گزارش، سید ناصر احمدی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان مازندران دراین مراسم به تشریح جایگاه  و اهمیت منصب قضا و قضاوت پرداخت و اظهار داشت: در دین اسلام، قضاوت و در پی آن برقراری عدالت، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و استقرار عدالت به مفهوم وسیع آن، از مهم ترین اهداف پیامبران(ع) دانسته شده است وهمین موضوع  بیانگر اهمیت وقداست جایگاه منصب قضاوت است تا قضات محترم نهایت تعهد و تخصص  وتلاش خود را برای ایفای عدالت وصدور آرای متقن بکار گیرند.

وی افزود: با دادرسی عادلانه از طریق اتخاذ به موقع و متقنِ تصمیمات و آرای قضایی مبتنی بر قوانین و مقررات و إعمال مجازاتهای قانونی متناسب، عدالت  وآرامش روانی جامعه در تمامی ابعاد گسترش خواهدیافت.

به گزارش خزرتیترخبر، معاون قضایی رییس کل دادگستری استان همچنین با اشاره به تاکیدات رئیس کل محترم دادگستری استان بر تکریم  مراجعان برجلب رضایت ارباب رجوع وحفظ شان افراد تاکید کرد وگفت: بهبود وضعیت خدمت رسانی  به مردم وتکریم مراجعان ازبرنامه های اصلی دادگستری استان است و ورودی بالای پرونده ها وحجم کار نباید بهانه ای برای رفتار نامناسب با مردم باشد ودرهر شرایطی باید با سعه صدر وصبوری  و با سرعت و  دقت در پاسخگوی به مراجعان و تعیین تکلیف پرونده ها تلاش  نماییم. وی در ادامه ضمن تاکید بر توجه همکاران محترم قضایی به زندان و زندانی اظهار داشت: تجربه نشان داده زندانی کردن افراد  به جهت هر جرمی اعم از جرایم خرد و  یا حبس های طولانی نتوانسته اهداف اصلی  که همان اصلاح مجرمین باشد را فراهم نماید و لذا زندان میبایست صرفا جای مخلین نظم و امنیت و یا افرادی باشد که مردم از حضور آنان در جامعه احساس عدم امنیت می نمایند.

شایان ذکر است با حضور سید ناصر احمدی معاون قضایی رییس کل و معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان مازندران وجمعی ازمقامات اداری وانتظامی، میثم اکبری به عنوان رئیس جدید حوزه قضائی بخش کجور معرفی واززحمات وخدمات مصطفی ابراهیمی آتانی تقدیررئیس پیشین تقدیر شد.

گفتنی است درمراسمی دیگر همچنین  از خدمات سید فرزاد حسینی رئیس دادگستری پیشین کلاردشت تقدیر ومصطفی ابراهیمی آتانی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان  کلاردشت معارفه شد.


🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :