آخرین عناوین

پنجشنبه 5 اسفند 1400-9:35 کد خبر:90795

مرگ بانویی مظلوم در ساری!!

سومین قصور پزشک خاطی باعث مرگ بانوی ساروی شد/ لزوم ورود مدعی العموم

بر اثر سومین بی احتیاطی و قصور پزشک خاطی،بانوی ساروی فوت کرده است.


مدیر کل پزشکی قانونی مازندران در گفتگوی اختصاصی با خزرتیترخبر گفت:بانوی ساروی حدود 12 روز قبل جهت انجام عمل جراحی بای پس (کوچک سازی معده)به بیمارستان خصوصی امیرمازندرانی ساری مراجعه نموده و با نظر پزشک تحت عمل جراحی قرار می گیرد و بعد از عمل جراحی از بیمارستان مرخص می شود.

علی عباسی افزود:خانواده این بانو ،پس از چند روز از عمل جراحی و مشاهده حال بسیار بد این بیمار ،وی را به بیمارستان امام (ره) ساری رسانده اند که پزشکان این بیمارستان به علت جمع شدن مایع در بدن و شکم بیمار ،مجبور به عمل جراحی اضطراری و فوری می شوند.

بر اساس این گزارش، این بیمار پس از عمل جراحی،متاسفانه فوت نموده است.

رئیس بیمارستان امام (ره) ساری نیزطی گفتگوی اختصاصی با خزرتیترخبر،با اعلام اینکه بیمار فوق خانم 42 ساله بوده است و ساعت 17 عصر دوشنبه 2 بهمن ماه به این بیمارستان مراجعه نموده که همراه با تنگی نفس زیاد و فشار پایین بوده است،افزود: پزشک اورژانس و کادر درمانی این بیمارستان پس از معاینه با انجام اقدامات اولیه درمانی ،سعی در کنترل فشار خون و نرمال نمودن تنفس این بیمار نموده اند.

سید محمد مهدی غفاری با بیان اینکه ،سپس بیمار به اتاق عمل انتقال داده شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته است که مشاهده شده عفونت از محل بخیه ای که به معده زده شده بود (بخیه های فلزی ومنگنه ای) به داخل شکم و بدن بیمار سرایت نموده است، اظهار داشت: بیمار به آی سی یو منتقل شد اما به علت شدت عفونت و دیر رساندن بیمار به بیمارستان در ساعت 5 صبح سه شنبه 3 بهمن ماه فوت نمود.

براساس خبرهای دریافتی از منابع موثق، پزشک جراح این بیمار با فامیلی (ر) که مشغول طبابت در بیمارستان امیر مازندرانی می باشد دارای دو پرونده محکومیت در پرونده پزشکی خود بابت دو عمل جراحی قبلی مشابه این بیمار نیز می باشد.

تاکنون سازمان نظام پزشکی ساری نیز در این زمینه عکس العملی نشان نداده و خانواده این بیمار نیز پیگیر شکایت از این پزشک می باشند.

از آنجاییکه متاسفانه دستگاه های متولی این نوع قصور در مقابل جان مردم بی تفاوت و یا ...می باشند،لازم است تا دادستان مرکز استان به عنوان مدعی العموم با قدرت هر چه تمام تر و با جدیت شخصا این موضوع را رسیدگی کند.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :