آخرین عناوین

چهارشنبه 27 بهمن 1400-16:58 کد خبر:89640

فرمانده انتظامی بابل اعلام کرد:

دستگیری مخلان نظم و امنیت در یکی از بیمارستان‌های بابل

فرمانده انتظامی بابل از دستگیری 6 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در یکی از بیمارستان های این شهرستان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، محمدزمان شالیکار در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: در پی اعلام مسئولان یکی از بیمارستان های این شهرستان مبنی بر ایجاد مزاحمت برای مراجعان و کادر درمانی توسط 2 فرد شرور، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، بلافاصله ماموران با حضور در محل متهمان را به همراه 4 نفر دیگر از دوستانشان که با عربده کشی، فحاشی و درگیری با مسئولان این بیمارستان موجب سلب آسایش و آرامش بیماران نیز شده بودند، دستگیر کردند.

شالیکار با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند به مخلان نظم و امنيت عمومي که بخواهند با قدرت نمايي و حرکات غير متعارف آرامش عمومي شهروندان را خدشه دار کنند هشدار داد: پليس هرگز اجازه نخواهد افرادشرور و اوباش با قدرت پوشالي و کذايي خود، امنيت و آرامش شهروندان را مختل کنند.

وی با بیان این که قطعا کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازند با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شداز شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد امنیتی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :