آخرین عناوین

دوشنبه 25 بهمن 1400-22:10 کد خبر:89624

قطار تحولات در دانشگاه به حرکت افتاد :

دو انتصاب در دانشگاه علوم پزشکی مازندران

طی ابلاغی از سوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران، معاون جدید بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران  و مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه منصوب شدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه ، طی ابلاغی از سوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران، معاون جدید بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران  و مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه منصوب شدند.

براساس این گزارش، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران همچنین از زحمات قاسم اویس و خدمات شایسته ایشان در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

همچنین طی ابلاغی که از سوی فرهاد غلامی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران صادر شد قاسم اویس به عنوان مشاور و مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه منصوب گشت و از زحمات سید حبیب کاظمی که چندی پیش از سوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران به عنوان مشاور و مدیر حوزه ریاست دانشگاه منصوب شده بود، در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی شد.

ضمن تقدیر و تشکر از قاسم اویس در دوران حضور در معاونت بهداشتی دانشگاه و سید حبیب کاظمی در طی مسئولیت مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه ، توفیق بیش از پیش ایشان را در مسئولیت جدید آرزومندیم و نیز انتصاب عباس علیپور عضو محترم هیئت علمی دانشگاه به سمت معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران تبریک و تهنیت عرض می نمائیم.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :