آخرین عناوین

چهارشنبه 20 مرداد 1400-18:57 کد خبر:88694

تنها راه مهار و کنترل بیماری کرونا در ایران فقط یک مورد می باشد!!

مسئولین ناتوان کار کنترل و مهار کرونا را به سپاه و بسیج واگذار کنند

با توجه به بحران جدی و شدید کرونا و عدم توانایی مسئولین وزارت بهداشت و دیگر مسئولین استانی،باید مهار این ویروس به سپاه و بسیج واگذارگردد.


به گزارش خزرتیترخبر،وزارت بهداشت و درمان و دیگر دستگاه ها در سطح کشور عملا در مهار و کنترل انواع  مختلف ویروس کرونا موفق نبوده اند و تنها راهی را که به زبان می آورند سفارش مردم  به رعایت  مسائل  بهداشتی می باشد که این سفارشات نوعی رفع مسئولیت از خودشان می باشد.

استاندار مازندران نیز از همه دستگاهها درخواست همکاری با دانشگاه علوم پزشکی را نموده غافل از اینکه کار را باید به دست بسیج  و سپاه  کربلا داد تا این استان بتواند از این بحران با کمترین ضرر عبور کند.

بر اساس این گزارش، سپاه و بسیج در هر زمینه ای که وارد شده اند و یا از این نهاد کمک خواسته شد توانسته اند بهترین عملکرد را داشته باشند و سربلند و موفق در هر معضل و مشکلی بوده اند.

متاسفانه  برخی مسئولین کشور فقط ازسپاه به عنوان سیبل خلافکاری ها و ناتوانی های خود استفاده می نمایند و در مواقعی که لازم باشد تا خود را بی گناه نشان دهند غالبا سپاه  و بسیج را فدای ناتوانی ها و سوی مدیریت های خود کرده و می کنند.

به گزارش خزرتیترخبر،با توجه به تکثیر و جهش انواع مختلف ویروس کرونا و عدم توانایی مسئولین کشور و استان در کنترل این بیماری در سطح کشور که متاسفانه در هماهنگی تزریق واکسن به مردم کشور نیز ناموفق بوده اند و با توجه به وضعیت رو به رشد  و مرگبار این ویروس، پیشنهاد می شود  بار دیگر مسئولین کشور و به خصوص مسئولین مازندران مدیریت و مسئولیت کنترل و مهار این ویروس را به سپاه  واگذار کنند تا هر چی زودتر در این کار موفق شده و از شیوع    بیشتر این ویروس جلوگیری کرده و از مرگ و میر بیشتر مردم جلوگیری شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران ، استاندار ضعیف مازندران ،مسئولین علوم پزشکی مازندران ، مدیر کل دادگستری مازندران،دادستان مرکز استان،مدیر کل اطلاعات استان و دیگر مسئولین،قبل از آنکه فاجعه این حمله ویروسی دامنگیر خودتان شود که عواقب سیاسی  و اجتماعی غیر قابل جبرانی خواهد داشت،هر چه زودتر مسئولیت کنترل و مهار این بلای خانمان سوز را به سپاه و بسیج کربلای مازندران واگذار کنید و با  پشتیبانی های خود از این نهاد از کشته شدن بیشتر مردم استان جلوگیری نموده تا این بحران کنترل و مهار شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :