آخرین عناوین

يکشنبه 17 مرداد 1400-14:4 کد خبر:88676

هر چه بگندد نمکش می زنند وای ....!!؟

آخرین خاطره بد استاندار ضعیف و مدیر کل ارشاد ناتوان مازندران

استاندار ضعیف و مدیر کل ارشاد ناتوان مازندران آخرین خاطره بد خود را برای رسانه های مازندران به یادگار گذاشته اند که ارزش آن را ندارد حتی در مورد آن مطلبی بیان شود.


به گزارش خزرتیترخبر، سالهای سال رسانه ها ، مردم مازندران و کارشناسان منتظر آن بوده اند که یک ساروی سکان استانداری مازندران را بدست بگیرد تا شاید حق پایمال شده ساروی ها در طول چند سال پس از انقلاب به ساروی ها برسد اما زهی خیال باطل.

براساس این گزارش با روی کار آمدن مجید حسین زادگان که لقب ضعیف ترین و سیاسی ترین استاندار را دریافت نموده ، بدترین خاطرات برای ساروی ها رقم خورد که ارزش آن را ندارد که حتی در مورد او و عملکردهای بسیار ضعیفش سخن یا مطلبی بیان شود.

در کنار این استاندار ساروی که کاش هیچ وقت استاندار نمی شد بعضی از مدیران کل از جمله ارشاد و بعضی مدیران کل ضعیف دیگر که براساس گرایش سیاسی به مقام مدیر کلی جلوس زده اند نه تنها خدمتی به حوزه فعالیت خود نکرده اند، بلکه از بس راه  را به بیراهه رفته اند در تاریخ به عنوان ضعیف ترین و ناتوان ترین مدیران ثبت خواهند شد.

مجید حسین زادگان که بعد از رسیدن به پست استانداری با جذب کردن و سفارشات سیاسی بعضی از افراد را در ادارات و شرکت ها مشغول به کار نموده است عملاً نشان داد که نه تنها اخلاق و منش خود را که خیلی ادعا داشت، از بین برد بلکه ثابت نمود حتی به اندازه پست فرماندار یک شهر هم توانایی نداشته و مناسب هیچ پست و مقامی نیست.

استاندار ساروی پر ادعای مازندران که دم از رسانه ای بودن میزد و حتی مجوز یک رسانه را برای کارهای سیاسی خود داشته است بدترین رفتارهای رسانه ای ، سیاسی و مسئولیتی را با رسانه ها در طی مدت استانداری خود داشته است.

از طرفی عباس زارع مدیر کل ارشاد پر ادعا که او هم با برخی توجیهات خنده دار نتوانست کشتی ارشاد را به سال موفقیت برساند با ناتوانی ها  و سیاسی بازی های خود عملاً نشان داد که در حد یک مدیر شهرستانی هم نمی باشد.

عدم دعوت از رسانه های منتقد سال در طول فعالیت این دو مدیر بسیار ضعیف ساروی به خصوص در روز خبرنگار هر سال نشان داد که این دو مسئول که خودشان با مسائل پشت پرده و ارتباطات سیاسی و نه براساس شایستگی به پست و مقامی رسیده اند که به دنبال دعوت از رسانه های خاص بوده اند تا در روزهای آخر فعالیت های ضعیف خود ، آبروی باقی مانده خود را حفظ کنند.

و باید تاسف خورد بر ناتوانی ضعیف این دو مدیر و مدیرانی مثل این دو.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :