آخرین عناوین

جمعه 15 مرداد 1400-17:58 کد خبر:88657

حسین قربانی فعال رسانه ای و مدیر خبرگزاری تسنیم در مازندران:

آغاز جنگ قدرت در شورای شهر ساری!!!

نخستین جلسه علنی شورای ششم شهر ساری در حالی با حضور فرماندار مرکز استان و اعضای جدید شورای شهر ساری به خود رسمیت بخشید که از حضور اصحاب رسانه در این جلسه بدون هیچ دلیل منطقی ممانعت صورت گرفته است.


به گزارش خزرتیترخبر، به دنبال حواشی زیاد در انتخابات شورا و تایید انتخابات شورای شهر مرکز استان، نخستین جلسه شورای اسلامی شهر ساری در دوره ششم در حالی برگزار شد که هنوز تکلیف نامه وزارت کشور مبنی بر عدم تایید دو تن از منتخبان این دوره شورای شهر ساری مبهم باقی مانده است.

نخستین جلسه علنی شورای ششم شهر ساری در حالی با حضور فرماندار مرکز استان، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار و اعضای جدید شورای شهر ساری به خود رسمیت بخشید که از حضور اصحاب رسانه در این جلسه عمومی بدون هیچ دلیل منطقی ممانعت صورت گرفته است، این در حالی است که یکی از شعارهای اعضای فعلی شورا در دوران تبلیغات انتخاباتی شفاف سازی اقدامات و عملکردها در پارلمان شهری بوده که در نخستین جلسه شورای شهر ساری به خود رنگ باخته است.

براساس این گزارش، اگرچه رسانه ها در راستای ایفای نقش خطیر اطلاع رسانی خود اقدام به انتشار لحظه ای اخبار تشکیل شورای ششم از طریق منابع غیررسمی صورت داده اند ولی نگارنده از اعضای جدید شورای ششم خواهان است تا در نخستین فرصت پاسخگوی دقیق افکار عمومی و نمایندگان رسانه ها برای چرایی این اقدام غیراصولی خود باید باشد.

از سویی با توجه به اینکه اعضای شورای ششم اقدام به انتخاب هیئت رئیسه خود کرده اند که هنوز یکی از اعضای هیئت رئیسه وضعیت مبهمی برای این جایگاه با توجه به نامه اخیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای کشور دارد.

شورای ششم شهر ساری در حالی با حواشی تقریبا فراوانی آغاز شده که جواد طالبی شهردار مستقر مرکز استان نتوانست به عنوان سرپرست هم حتی از ادامه فعالیت در شهردرای ساری ابقا شود و در اقدامی غیرمنتظره اعضای شورا با 5 رای موافق و 4 رای مخالف، محمد حسین قبادی از کارکنان شهرداری ساری و مدیران اسبق این نهاد عمومی مرکز استان را برای مدت یکماه به عنوان سرپرست بزرگ ترین شهرداری استان مازندران یعنی ساری انتخاب کردند.

به گزارش خزرتیترخبر، با توجه به اینکه ساری در سال آینده میزبان کشورهای عضو اکو برای معرفی این شهر قدیمی ایران و حوزه سی آی سی در قالب گردشگری خواهد بود، خواسته اصلی شهروندان و کارکنان شهرداری ساری، تعیین تکلیف و ایجاد ثبات در مدیریت شهری مرکز استان از طریق منتخبانشان در پارلمان شهری است.

امید است اعضای شورای ششم بدور از هرگونه باندبازی و سیاسی کاری و احساس مسئولیت در قبال وظایف محوله قانونی به دنبال شهردار قوی، متخصص و متعهد، پاکدست و با کارنامه درخشان در حوزه مدیریتی شهری به دور از ابهامات و اتهامات باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :