آخرین عناوین

پنجشنبه 14 مرداد 1400-12:20 کد خبر:88653

برگزاری مراسم تحلیف شوراهای مازندران:

معرفی سرپرست 11 شهرداری در استان

اعضای ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر‌های مازندران امروز مراسم تحلیف برگزار و برخی شهرداران را نیز برکنار کردند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، مراسم تحلیف ششمین دوره اعضای شورای اسلامی شهر‌های مازندران امروز برگزار شد و اعضا با رای گیری علاوه بر تعیین روسای شورا‌ها نسبت به ادامه فعالیت یا برکناری برخی شهرداران تصمیم گرفتند.

نخستین جلسه هر دوره شورا تحت ریاست مسن‌ترین و جوان‌ترین عضو شورا تشکیل می‌شود که در شورای ششم نیز این افراد، اداره کننده نخستین جلسه شورا بودند و اعضا به این ترتیب مراسم تحلیف را آغاز و پس از ادای سوگند متن سوگند نامه را امضاء کردند.

اعضا پس از مراسم تحلیف ، رئیس شورا، نایب رئیس و روسای کمیسیون ها را انتخاب و پس از آن به سراغ سپردن مسئولیت شهرداری به افراد مورد نظر رفتند.

&قبادی سرپرست شهرداری ساری

اعضای شورای شهر ساری امروز پس از برگزاری مراسم تحلیف و انتخاب رئیس شورا، در اولین تصمیم شورا طالبی شهردار مرکز استان را برکنار و محمد قبادی را به عنوان سرپرست شهرداری ساری تعیین کردند.

در انتخابات هیات رئیسه مرکز استان نیز ، پرویز شعبانی به عنوان رئیس، سبحان بخشی نائب رئیس و سید حسین یوسفی منشی اول و شهرام ایرجی منشی دوم، سید حسن احمدی خزانه دار و آقایان سبحان بخشی  و سید حسین یوسفی نمایندگان شورا در شورای شهرستان انتخاب و معرفی شدند.

&دابوییان سرپرست شهرداری بابل

در بابل نیز اعضای شورای اسلامی شهر از بین ١٢ گزینه سرپرستی شهرداری بابل، سید قاسم دابوییان را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کردند.

در این جلسه، مهدی کیانی شهردار فعلی بابل با کسب ۳ رای از مدیریت کوتاه‌مدت خود در شهرداری خداحافظی کرد و دابوئیان، که سابقه قائم‌مقامی شهرداری بابل، مدیرعاملی سازمان آتش‌نشانی بابل و شهرداری گتاب و سورک را در کارنامه دارد سرپرست شد.

در انتخاب اعضای هیئت رئیسه، مرتضی کاردگر در رقابت با حسین بیژنی با ۶ رای به عنوان رییس انتخاب شد.

&داودی سرپرست شهرداری آمل

هیئت رئیسه جدید اعضای شورای اسلامی شهر آمل نیز پس ازبرگزاری مراسم تحلیف درفرمانداری این شهرستان علی داوودی را به عنوان سرپرست جدید شهرداری آمل انتخاب و منصوب کردند.

در این مراسم که ۸ نفر از ۹ عضو شورای اسلامی شهرآمل حضور داشتند حسن مجیدی کیا تنها داوطلب ریاست شورا با کسب ۸ رای از مجموع ۸ رای به عنوان رییس جدید شورای اسلامی شهر آمل انتخاب شد.

محسن صلواتی یکی از اعضای شورای شهرآمل به علت ابتلا به بیماری کرونا در این جلسه غائب بود.

&موسوی سرپرست شهرداری نور

در جلسه ای که صبح امروز در فرمانداری شهرستان نور انجام شد ابراهیم محسنی به عنوان رئیس ششمین دوره شورای شهر و سید مجید موسوی نیز به عنوان سرپرست شهرداری نور انتخاب شدند

&معاون سرپرست شد

مراسم تحلیف و آغاز بکار رسمی ششمین دوره شورای اسلامی شهر نوشهر نیز با حضور سعید یزدانی فرماندار شهرستان نوشهر برگزار شد و اعضای هیات رئیسه سال ، محمد صالح خویی را بعنوان رئیس انتخاب کردند.

شورای جوان شهر نوشهردر نخستین تصمیم خود مهدی هرج پور را که معاون شهردار فعلی بود را نیز به عنوان سرپرست انتخاب شهرداری شهر نوشهر انتخاب کردند

&انتخاب سرپرست شهرداری در سایر شهرها

در سایر شهرهای استان نیز مراسم مشابه برگزار و جابر جعفری به‌عنوان سرپرست شهرداری کجور، حسن کبودفیروزجایی با پنج رای موافق به عنوان  شهردار سرخرود، محمدامین شکری سرپرست شهرداری دابودشت ،سید حسین محمودی به عنوان شهردار سورک، مجید صیادیان به عنوان  سرپرست شهرداری بابلسر، محمدردایی شهردار فعلی مرزن آباد به عنوان سرپرست شهرداری مرزن آباد انتخاب شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :