آخرین عناوین

پنجشنبه 14 مرداد 1400-10:42 کد خبر:88652

در اولین جلسه شورای شهر ساری صورت گرفت:

هیئت رئیسه شورای شهر ساری مشخص شد/ شهردار ساری برکنار شد

صبح امروز بعد از برگزاری مراسم تحلیف در مرکز استان مازندران در اولین تصمیم شورا،شهردار ساری از سوی شورا برکنار و سرپرست جدید شهرداری ساری انتخاب شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تسنیم، مراسم تحلیف و ادای سوگند منتخبین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای مازندران صبح امروز در فرمانداری‌ها و مساجد استان برگزار شد.

در مرکز استان پرویز شعبانی به عنوان رئیس، سبحان بخشی نائب رئیس و سید حسین یوسفی منشی اول و شهرام ایرجی منشی دوم، سید حسن احمدی خزانه دار و آقایان سبحان بخشی  و سید حسین یوسفی نمایندگان شورا در شورای شهرستان انتخاب و معرفی شدند.

در بابل نیزصبح امروز آیین تحلیف (ادای سوگند) اعضای دوره ششم شورای‌شهر بابل با حضور قربانعلی ولی‌زاده فرماندار ویژه بابل در فرمانداری برگزار شد.

براساس این گزارش، در انتخاب اعضای هیئت رئیسه، مرتضی کاردگر در رقابت با حسین بیژنی با 6 رای به عنوان رییس انتخاب شد، بهرام لطیفی با همین تعداد رای به عنوان نایب‌رییس و سید کمیل هاشمی و محمدزمان یعقوبی به عنوان منشی اول و دوم در سال اول فعالیت شورای ششم انتخاب شدند، همچنین حمیدرضا قربان‌نیا و مهدی پورچالی به عنوان نمایندگان شورا در شورای اسلامی شهرستان بابل انتخاب شدند.

سیدرضا حبیب الله پور با 7 رای رییس شورای شهر بابلسر شد و مهدی باقرزاده نائب رئیس شورای ششم شد.

سیدعلی‌اکبر هاشمی منشی اول و رشید احمدپور منشی دوم معرفی و انتخاب شدند، قاسمعلی‌علیپور خزانه دار شد، رشید احمدپور نماینده شورای شهر در شورای شهرستان انتخاب شد.

شهردار ساری برکنار شد

به گزارش خزرتیترخبر، در اولین تصمیم شورا برای انتخاب شهردار صبح امروز جواد طالبی شهردار ساری از سوی شورا برکنار و محمدحسین قبادی با ۵ رای موافق به عنوان سرپرست شهرداری ساری انتخاب شد.

برخی از سوابق سرپرست شهرداری ساری به شرح ذیل می باشد:

معاون شهر سازی و امور مناطق شهرداری ساری،شهردار منطقه ۲ شهرداری ساری،معاون شهر سازی منطقه ۲ شهرداری ساری.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :