آخرین عناوین

پنجشنبه 14 مرداد 1400-10:41 کد خبر:88650

مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد خبر داد:

تخت های بیمارستانی محمودآباد تکمیل شده است

مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد از وضعیت سیاه شهرستان و پر بودن تمام تخت‌های بیمارستان خبر داد و گفت :۵۰ بیمار در بیمارستان این شهرستان بستری هستند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، عباس توان با بیان اینکه چند روزی است که به صورت متداوم فوتی داریم، اظهار کرد: از پیک پنجم تا به امروز بالای ۲۰ فوتی داشتیم و متأسفانه روز گذشته نیز یک جوان ۳۷ ساله را به دلیل بیماری کرونا از دست دادیم.

وی افزود: در حال حاضر ما فضای کافی را حتی برای رسیدگی به بیماران حوادث را در بیمارستان نداریم؛ اگر مردم همکاری کرده و پروتکل‌ها را رعایت کنند؛ می‌توان این پیک را به مدت دو هفته جمع کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد تصریح کرد: بیمارستان شهدای محمودآباد با مشکل اکسیژن روبه‌رو بوده که خوشبختانه خیرین کمک کرده و بیمارستان را از وضعیت بحرانی نجات دادند.

توان خاطرنشان کرد: در حال واکسیناسیون گروه‌های سنی ۵۰ تا ۶۰ سال هستیم و تا به امروز حدود ۲۴ هزار دز واکسن به شهروندان محمودآباد تزریق شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه در این وضعیت بحرانی متأسفانه واحدهای صنفی هم تعطیل نشدند، گفت: به‌طور جدی خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ماندن در خانه از همشهریان هستیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :