آخرین عناوین

دوشنبه 7 تير 1400-10:20 کد خبر:88455

رئيس كل دادگستري مازندران بیان کرد:

هیچ واحد تولیدی در استان نباید تعطیل شود

رئيس كل دادگستري مازندران در بازدید از شهرک صنعتی نکا، گفت: هیچ واحد تولیدی در استان نباید تعطیل شود چرا كه برخي از مشكلات توليدكنندگان و صنعتگران ناشي از عدم آگاهي به قوانين است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، با حضور حجت الاسلام اكبري رئيس كل دادگستري و همراهان و اميني مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان، با حضور در شهرك صنعتي نكا، از واحدهاي توليدي اين شهرك صنعتي بازديد كردند.

براساس این گزارش، اكبري در اين بازديد گفت: بايد با برنامه ريزي درست و اصولي، به تقويت بخش توليد و صنعت كه اشتغال پايدار را بدنبال دارد، كمك كنيم.

رئيس كل دادگستري مازندران با اشاره به اينكه انتخاب امینی مدیرعامل جدید شركت شرکتهای صنعتی استان نوید بخش حل مشکلات گذشته است بيان داشت: هیچ واحد تولیدی در استان نباید تعطیل شود چرا كه برخي از مشكلات توليدكنندگان و صنعتگران ناشي از عدم آگاهي به قوانين است كه با انجام بازديدهاي ميداني و تعامل و همكاري، اين مشكلات حل خواهد شد.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران نيز در اين بازديد ضمن گراميداشت هفته قوه قضائيه و ياد و خاطره شهيد بهشتي و ياران انقلاب گفت: حمايت قضايي از واحدهاي توليدي موجب رشد و توسعه شهركها و نواحي صنعتي استان خواهد شد.

اميني افزود: همكاري و تعامل بسيار خوب دستگاه قضاء و تسريع در روند رسيدگي به پرونده هاي فسخ قرارداد و خلع يد اراضي، سبب واگذاري زمين هاي راكد به سرمايه گذاراني خواهد شد كه اهليت و توان لازم را براي سرمايه گذاري و راه اندازي واحدهاي توليدي در شهركها و نواحي صنعتي دارند و در نتيجه موجب هم افزايي و پويايي واحدهاي صنعتي در استان مي شود.

وي بيان داشت: تلاش براي رونق توليد، مجاهدت است و توليدكنندگان از اقشار فعال و جهادگر هستند كه در خط مقدم توليد و اشتغال قرار دارند كه بايد مورد توجه قرار گيرند و با وجود بندر مهم اقتصادي امیرآباد و بزرگترین نیروگاه در شرق استان، مي توان سرمایه‌گذاران خوبي را جذب و فرصت اشتغال، تولید و سرمایه گذاری استثنایی را برای مردم منطقه به ارمغان ‌آورد.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران تصريح كرد: شهرك صنعتي نكا داراي 107 هكتار وسعت بوده كه در حال حاضر تعداد 65 واحد بهره بردار با حجم سرمايه گذاري 2058 ميليارد ريال و اشتغال 1782 نفر در اين شهرك صنعتي مشغول فعاليت مي باشند.

لازم به توضيح است در حاشيه اين بازديد، تعدادي از فعالان واحدهاي توليدي، مشكلات خود را با رئيس كل دادگستري استان مطرح نموده و با چگونگي مراحل رسيدگي و حل مشكلات قضايي، آشنا شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :