آخرین عناوین

چهارشنبه 2 تير 1400-13:58 کد خبر:88433

مسئول نمایندگی آستان قدس مازندران اعلام کرد:

مازندران پیشتاز در اجرایی نمودن برنامه های آستان قدس/خادمیاران ساروی موفق در انجام برنامه ها

مسئول نمایندگی آستان قدس در مازندران گفت: نمایندگی آستان قدس مازندران در اجرایی نمودن برنامه های آستان قدس پیشتاز است.


به گزار ش خزرتیترخبر اسماعیل امامزاده در همایش خادمیاران رضوی ساری که به مناسبت دهه کرامت برگزار شد افزود:11 هزار خادمیار فعال داریم که حدود 9 هزار نفر خادمیار شیفت حرم می باشند.

وی با اعلام اینکه سفره عنایت امام در همه کشور پهن شده است اظهار داشت:213میلیارد تومان به نام نامی امام رضا (ع) در استان مازندران توسط مردم پرداخت شده است.

امامزاده با بیان اینکه مبالغ دریافتی از مردم در بخش محرومین استان و در بخش تهیه غذای گرم ،تهیه جهیزیه و خدمات پزشکی هزینه شد اظهار داشت:760 کانون خادمیاری ها نیز فعالیت می نمایند که از این تعداد 400کانون محله محور می باشند.

دبیر آستان قدس ساری نیز در این مراسم گفت: کانون های محلی فعال و خوبی در ساری داریم.

سید عباس حسینی نژاد با اعلام اینکه 1میلیارد و 300هزار تومان توسط ساروی ها جهت کمک به محرومان و اهداف آستان قدس پرداخت شده است تصریح کرد: ترویج فرهنگ رضوی از اهداف اصلی خادمیاران می باشد.

در ادامه این مراسم محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران نیز طی سخنانی افزود:دستاورد خدمت و نوکری به بارگاه امام رضا (ع) باعث حضور با شکوه مردم در انتخابات شده است.

وی با بیان اینکه مردم باید پیامهای امام هشتم را سرلوحه زندگی خود قرار دهند، که خادمیاران با دستگیری و کمک به محرومین و نیازمندان این پیام را در شبکه خادمیاری به خوبی نشان داده اند، اظهار داشت: خوشبختانه آستان قدس مازندران و ساری فعالیت های خوب و موفق داشته اند.

در این مراسم پرچم متبرک به ضریح امام رضا (ع) توسط کاروان زیر سایه خورشید مورد تبرک خادمیاران قرار گرفته است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :