آخرین عناوین

پنجشنبه 2 ارديبهشت 1400-12:12 کد خبر:88051

رییس پلیس راهور مازندران خبر داد:

تشریح فعالیت مراکز وابسته به پلیس راهور در شهر‌های قرمز

رئیس پلیس راهور مازندران گفت: تمام نوبت‌های اخذ شده توسط مراجعین در روز‌های تعطیلی مراکز، باطل شده و با تغییر وضعیت از قرمز به نارنجی مجددا مراجعین باید نسبت به اخذ نوبت جدید اقدام کنند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، نصراله بیگلری رییس پلیس راهور مازندران گفت: باتوجه به تغییر وضعیت شرایط کرونایی از نارنجی به قرمز در شهر‌های مازندران، تعداد ۱۴ مرکز شماره گذاری در استان تعطیل شد.

وی افزود: با تعطیلی مراکز شماره گذاری در این شهرستان‌ها، آن دسته از هموطنانی که دارای وکالتنامه برای انتقال و تعویض پلاک می‌باشند، به تعداد روز‌های تعطیلی مراکز شماره گذاری به اعتبار وکالت نامه هایشان افزوده خواهد شد.

رئیس پلیس راهور مازندران در خصوص سیستم نوبت دهی تعویض پلاک، گفت: تمام نوبت‌های اخذ شده توسط مراجعین در روز‌های تعطیلی مراکز، باطل شده و با تغییر وضعیت از قرمز به نارنجی مجددا مراجعین باید به سیستم نوبت دهی مراجعه و نسبت به اخذ نوبت جدید اقدام کنند.

وی همچنین درخصوص اخذ آزمون آئین نامه، افزود: تا زمانی که شهر‌های استان در وضعیت قرمز باشند، برگزاری هرگونه آزمون تئوری تا اطلاع ثانوی در مازندران ممنوع می‌باشد، اما در تهران طرحی بصورت پایلوت درحال اجرا است که هنرجویان می‌توانند با هماهنگی آموزشگاه مربوطه در کلاس‌های آنلاین شرکت کنند.

براساس این گزارش، بیگلری از تداوم آموزش‌های عملی رانندگی خبر داد و گفت: مربی رانندگی، شخص آزمون گیرنده و هنرآموزان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از شیلد در زمان آموزش رانندگی و در خودرو با استفاده از ماسک و دستکش، می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

رییس پلیس راهور مازندران افزود: با این وجود آندسته از هنرآموزانی که اعتبار کاربرگ آن‌ها در ایام قرمز کرونایی منقضی شد، با تبدیل وضعیت استان ازقرمز به نارنجی، مدت اعتبار کاربرگ آن‌ها نیز برابر با ایام تعطیل قرمز، تمدید و آزمون مربوطه از آن‌ها به عمل خواهد آمد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :