آخرین عناوین

چهارشنبه 10 ارديبهشت 1399-15:45 کد خبر:78081

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز در شمال/ کندوان جمعه یک‌طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز در محورهای استان آغاز می‌شود.


به  گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای استان به‌صورت عادی و روان است.

وی افزود: باتوجه به شرایط جوی احتمال ریزش سنگ در محورهای استان وجود دارد که تاکید ما به رانندگان پرهیز از سفرهای غیرضروری و توجه به هشدارهای پلیس است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز در محورهای استان، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

این مسئول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، تصریح کرد: روز جمعه بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه شدن محور کندوان در دستور کار قرار دارد.

قدمی با هشدار در ارتباط با افزایش تصادفات منجر به فوت، خاطرنشان کرد: طی هفته گذشته شاهد افزایش آمار تصادفات منجر به فوت در محورهای استان بودیم که دلیل آن تخطی از سرعت مطمئنه، سبقت غیرمجاز و تجاوز به سمت چپ و راست جاده بوده و لازم است رانندگان به توصیه‌های پلیس بیشتر توجه کنند.

وی در پایان گفت: مرکز کنترل راه‌ها با شماره تلفن‌ ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی ار شبانه‌روز پاسخگوی شهروندان درباره آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :