آخرین عناوین

چهارشنبه 14 اسفند 1398-11:28 کد خبر:74558

فرماندار بابل خبر داد:

بابل آماده میزبانی از بیمارستان صحرایی کرونا

فرماندار بابل گفت : در صورت تکمیل ظرفیت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برای پذیرش بیماران مشکوک به کرونا ، این شهرستان آمادگی میزبانی از بیمارستان صحرایی را دارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از ایرنا، قربانعلی ولیزاده بورا سه شنبه شب در جلسه مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در بابل که با حضور استاندار مازندران برگزار شد، افزود: با هماهنگی های به عمل آمده با سپاه کربلا و جمعیت هلال احمر، بابل آمادگی دارد تا در برخی از ورزشگاه های شهرستان در صورت نیاز بیمارستان صحرایی راه اندازی کند.

وی گفت: در حال حاضر سه بیمارستان مرحوم میناگر، شهید یحیی نژاد و آیت الله روحانی بابل با ظرفیت ۴۰۰ تخت بیماران مشکوک به کرونا را پذیرش و بستری می کنند.

او افزود: تاکنون از ۲۴۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل پذیرش و بستری شدند که از این تعداد ۶۰ نفر پس از طی مراحل درمان از بیمارستان ترخیص شدند و مراقبت و درمان ۱۸۰ نفر دیگر ادامه دارد.

ولیزاده گفت: در مدت یک هفته گذشته برای پیشگیری از شیوع کرونا اقدامات خوبی در سطح شهرستان صورت گرفته است و با هماهنگی های به عمل آمده شهروندان بابلی به این باور رسیده اند که نباید برای کارهای غیر ضروری در بازار تردد کنند و در تجمعات حضور یابند.

وی ضمن قدردانی از بخشداران و شهردارانی که بازارهای هفتگی را تعطیل کرده و نسبت به ضد عفونی و آهک پاشی معابر و اماکن عمومی اقدام کرده اند، برای مبارزه به ویروس کرونا خواستار ادامه این رویه شده است.

فرماندار بابل رسانه ها را یاوران اصلی مبارزه با شایعه پراکنی در راستای پیشگیری از این ویروس خطرناک خواند و گفت: شهروندان بابلی اطلاعیه ها و خبرهای مربوط به ویروس کرونا را تنها از رسانه های معتبر پیگیری و دنبال کنند.

وی اظهار داشت: خیرین بابلی کارنامه درخشانی در انجام کارهای خیرخواهانه دارند و خوشبختانه در دو روز گذشته عده ای از خیرین برای شکست ویروس کرونا ورود یافتند که امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :