آخرین عناوین

دوشنبه 15 مهر 1398-15:20 کد خبر:69388

برای اولین بار در استان مازندران اتفاق افتاد:

رونمایی از سامانه الکترونیکی حمل و نقل درون شهری (ساحد)

عضو شورای شهر ساری گفت: به زودی سامانه الکترونیکی حمل و نقل درون شهری با نام تجاری ( ساحد) به صورت فراگیر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر، کوروش یوسفی نماینده شورای اسلامی شهر ساری در این سازمان با اعلام اینکه به زودی سامانه الکترونیکی حمل و نقل درون شهری با نام تجاری ( ساحد) به صورت فراگیر مورد استفاده قرار خواهد گرفت، استفاده از تکنولوژی در ارائه خدمات به رانندگان حمل و نقل درون شهری را مایه مباهات و قابل تقدیر دانست.

براساس این گزارش، حمیدرضا فضل اله نژاد رئیس سازمان نیز گفت: استفاده از فناوری و تکنولوژی برای تسهیل در خدمت رسانی به مراجعین گرامی جزو اولین تاکیدات رجبی شهردار مرکز استان بوده که در همین راستا با در نظر گرفتن بالاترین دقت و استفاده از مهندسین بومی برای اولین بار در استان مازندران این سامانه که حاصل سالها تجربه می باشد را به حول قوه الهی طی روزهای آینده به بهره برداری خواهیم رساند.

شایان ذکر است با استفاده از این سامانه رانندگان و مراجعین گرامی می توانند بدون نیاز به حضور در سازمان به انجام کلیه امورات خود به صورت هوشمند بپردازند، به طور مثال گاها یک راننده محترم تاکسی در ساعتی از شب مشکلی برایش پیش می آمد و نیاز به برگه مرخصی دارد، لکن می بایست تا صبح منتظر می ماند تا از طریق مراجعه به سازمان برگه خروج را نیز دریافت می نمود، اما با بهره برداری از این سامانه رانندگان عزیز می توانند به صورت آنلاین در طول شبانه روز از خدمات این سامانه استفاده لازم را ببرند.

از دیگر مزایای این سامانه الکترونیکی می توان به افزایش سرعت صدور پروانه، بروزرسانی و دریافت آنلاین جرایم و عوارض و پرداخت آن نیز اشاره داشت.

فضل اله نژاد در پایان گفت: با توجه به رویکرد رجبی مبنی بر استفاده از سامانه های هوشمند و تکنولوژی روز برای خدمت رسانی به شهروندان و رانندگان عزیز لازم به ذکر است انشالله در آینده ای نچندان دور شاهد رونمایی از سامانه های دیگر هوشمند بومی به جهت تسهیل در جابجایی شهروندان و همچنین افزایش درآمد ناوگان حمل و نقل دورن شهری خواهیم بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :