آخرین عناوین

يکشنبه 24 شهريور 1398-21:1 کد خبر:69195

مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری خبر داد:

افزایش کرایه سرویس مدارس در ساری

مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری گفت:کرایه سرویس مدارس در ساری امسال کمتر از ۲۰ درصد افزایش یافت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از باشگاه خبرنگاران ، حمیدرضا فضل الله نژاد مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری گفت: طبق دستورالعمل استانداری مازندران قرار بود کرایه حمل و نقل درون شهری کمتر از ۲۰ درصد افزایش یابد که در نهایت در ساری محقق شد.

وی افزود: رانندگان تا شعاع ۳ تا ۵ کیلومتری منزل تا مدرسه دانش آموز، امسال کرایه ماهانه به مبلغ ۱۲۵ هزار تا ۱۳۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

فضل الله نژاد با بیان اینکه ۶۰ درصد رانندگان سرویس مدارس خانم و ۴۰ درصد آقا هستند، گفت: همه جوانب لازم و قانونی برای تایید صلاحیت رانندگان در نظر گرفته می‌شود.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری افزود: تاکنون هزار و ۲۰۰ راننده در ساری متقاضی سرویس مدرسه شدند که پیش بینی می‌شود صلاحیت حدود هزار راننده تایید شود.

وی گفت: با توجه به اضافه شدن سرویس به صورت اتوبوس در ساری پیش بینی می‌شود ۶ هزار نفر دانش آموز در ساری از طریق سرویس مدرسه جا به جا شوند.

فضل الله نژاد با بیان اینکه هزار راننده پارسال در سامانه سپند متقاضی سرویس مدرسه شدند، افزود: از این تعداد صلاحیت ۸۵۰ نفر از راننده‌ها تایید و برای آن‌ها پروانه کار صادر شد.

وی اظهار داشت: حدود ۴ هزار دانش آموز ساروی پارسال از طریق سرویس مدارس به صورت ون، تاکسی و اتوبوس جا به جا شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :