آخرین عناوین

شنبه 9 شهريور 1398-22:18 کد خبر:69106

با حضور نماینده مردم در مجلس و مسئولان استانی صورت گرفت:

طرح آبرسانی به شهر هچیرود افتتاح شد

در پنجمین روز از هفته دولت با حضور مسئولان شهرستانی، طرح آبرسانی به شهر هچیرود با اعتبار 5 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی آبفای مازندران، در پنجمین روز از هفته دولت با حضور احمدی لاشکی نماینده محترم مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، عبدالهی مدیرعامل آبفاشهری مازندران، فرماندار و مسئولان شهرستانی، خانواده معزز شهدا و اقشار مختلف مردم، طرح آبرسانی به شهر هچیرود با اعتبار 5 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

براساس این گزارش، عبدالهی ضمن گرامیداشت هفته دولت، گفت: این هفته فرصت مناسبی است تا دستاوردهای دستگاه ها و نهادها طی یک سال در معرض دید مردم قرار گیرد.

وی، همدلی، تعامل و مشارکت تمامی اقشار جامعه را در پیشبرد اجرای طرحهای آبرسانی وفاضلاب  موثر دانست .

مدیر امور آبفای چالوس نیز در این مراسم هدف از اجرای طرح  آبرسانی به شهر هچیرود را افزایش توان تامین آب مشترکین هچیرود دانست و گفت: در این طرح یک حلقه چاه با آبدهی 25 لیتر در ثانیه حفر و 200 متر خط انتقال آب و 50 کیلووات خط انتقال نیرو احداث شد.

سلطانی، با بیان اینکه اجرای این طرح از سال گذشته در دستور کار شرکت قرار گرفت، تصریح کرد:  2 هزار خانوار از مزایای این طرح بهره مند شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :