آخرین عناوین

شنبه 9 شهريور 1398-19:20 کد خبر:69104

در دومین روز از هفته دولت صورت گرفت :

افتتاح طرح آبرسانی به شهرهای رامسر، کتالم و سادات شهر

در دومین روز از هفته دولت بیش از 5 هزار متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در شهرهای رامسر، کتالم و سادات شهر مورد بهره برداری قرار گرفت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی آبفای شهری مازندران ، در دومین روز از هفته دولت و با حضور معاون مهندسی و توسعه آب و فاضلاب  شهری مازندران، فرماندار رامسر و مسئولان شهرستانی، بیش از 5 هزار متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی و استاندارد سازی 214 فقره انشعاب آب با هدف افزایش توان تامین و بهبود و ارتقای کیفیت  آب شرب در شهرهای رامسر، کتالم و سادات شهر مورد بهره برداری قرار گرفت.

براساس این گزارش، معاون مهندسی و توسعه شرکت با اشاره به اینکه طرحهای آبرسانی در شهرهای مختلف استان در حال اجراست، گفت: تلاش می کنیم خدمات شایسته ای را به مردم  و مسافران ارایه نماییم.

پرویز یزدان پناه، با اشاره به اجرای عملیات اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در شهرهای رامسر، کتالم و سادات شهر افزود:  اصلاح 1400 متر شبکه آبرسانی با صرف 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار، 1000 متر توسعه شبکه آبرسانی با اعتبار هزینه شده  یک میلیارد و 500 میلیون ریال و استاندارد سازی 100 انشعاب آب با 500 میلیون ریال اعتبار از اقدامات صورت گرفته در راستای افزایش کیفیت  آب شرب مشترکین شهر رامسر بوده است.

وی، با بیان اینکه در کتالم و سادات شهر نیز 1971 متر اصلاح شبکه  با اعتبار 4 میلیارد و 410 میلیون ریال و 650 متر توسعه شبکه آبرسانی با اعتبار 900 میلیون ریال انجام و به بهره برداری رسید،  تصریح کرد: 114 فقره انشعاب آب به مبلغ 690 میلیون ریال نیز در این شهرها  استاندارد سازی شد.

معاون مهندسی و توسعه آبفا شهری مازندران مجموع اعتبار صرف شده برای اجرای این پروژه ها را 10 میلیارد و 500 میلیون ریال دانست . 

فرماندار شهرستان رامسر نیز در سخنانی ضمن قدردانی از فعالیت های کارکنان آب و فاضلاب شهری مازندران، به تشریح پروژه های هفته دولت در این شهرستان پرداخت و گفت: این شهرستان هرساله میزبان مسافران و گردشگران فراوانی است که نیازمند توجه ویژه در ایجاد زیرساخته است. 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :