آخرین عناوین

شنبه 22 تير 1398-7:31 کد خبر:67870

هردم از این باغ بری می رسد:

خرید هر رای۲۰۰ هزار تومان با پول های کثیف؟

نماینده ادوار مجلس گفت: در شب انتخابات و در ساعت های پایانی و زمان تمدید، در بسیاری نقاط رأی تا ۲۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود، که این یک آفت جدی است که متأسفانه چشم ها را روی آن بسته ایم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روزنامه بشیر، در گزارشی به پدیده ورود پول های کثیف به انتخابات و خرید و فروش رأی در برخی حوزه های انتخاباتی پرداخته است.

براساس این گزارش، حسینی قطب آبادی، نماینده ادوار مجلس در بخشی از این گزارش گفته است: متأسفانه دیده می شود که آرای جامعه معتادان ما که جمعیت آماری کمی هم نیستند به خصوص برای حوزه انتخابیه ای که با ۵۰ تا ۱۰۰ رأی سرنوشت آن تعیین می شود، به دلیل نیاز مالی این طیف خریداری می شود یا برخی عشایری که در قالب ییلاق و قشلاق از حوزهای به حوزه دیگر می روند.

وی افزود: حتی گاهی دیده می شود و که در شب انتخابات و در ساعت های پایانی و زمان تمدید، در بسیاری نقاط رأی تا ۲۰۰ هزار تومان کمی بیشتر و کمتر خرید و فروش می شود، در مواردی هم مشاهده می شود که در اطراف شعب اخذ آرا دلالانی تردد می کنند و به دنبال خرید و فروش رأی هستند که یک آفت جدی است که متأسفانه چشم ها را روی آن بسته ایم و برخوردی نمی شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :