آخرین عناوین

سه شنبه 4 تير 1398-18:10 کد خبر:67730

رئیس دادگستری تنکابن اعلام کرد :

پرونده ۲ فقره اختلاس بانکی در تنکابن در مرحله تحقیقات است

رئیس دادگستری تنکابن گفت: پرونده دوفقره اختلاس بانکی در مرحله تحقیقات و بررسی قرار دارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، نبی الله محسنی بندپی بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی، وی را معمار قوه قضاییه و تدوین کننده قانون اساسی دانست و درباره میزان کشفیات مواد مخدر در سال گذشته اظهار داشت: در سال ۹۷ در تنکابن ۱۱۶ هزار و ۲۱۴ گرم انواع و اقسام موادمخدر کشف شد که این میزان در سه ماهه سال جاری به ۵ هزار و ۶۰۳ گرم رسید.

وی گفت: در سال ۹۷ هزار و ۴۰۲ و در سه ماهه سال جاری ۱۰۳ دستگاه تجهیزات ماهواره از سطح شهرستان جمع آوری شد.

محسنی بند پی با بیان اینکه در سال ۹۸ یک مورد مرکز فساد و فحشا در شهرستان کشف و پاکسازی شد، افزود: در سال گذشته ۳۷ قبضه و در سال جاری ۸ قبضه سلاح غیر مجاز جنگی و شکاری در تنکابن کشف و ضبط شد.

رئیس دادگستری شهرستان تنکابن با بیان اینکه در سال گذشته در جهت اجرای ماده ۱۵ و ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر هزار و ۱۶۸ معتاد مجاهر در شهرستان تنکابن دستگیر شدند، تصریح کرد: در سه ماهه سال جاری نیز ۴۶۷ نفر در همین زمینه د بازداشت شدند.

وی آمار قاچاقچیان دستگیر شده در سال ۹۷ را ۹۲ نفر برشمرد و بیان داشت: این میزان در سه ماهه سال جاری به ۲۲ نفر رسیده و همچنین ۴۸ نفر از عاملان توزیع مشروبات الکلی در سال ۹۷ و ۲۰ نفر در سال ۹۸ دستگیر شدند.

این مسئول بر اساس اولویت بندی ده جرم اول تنکابن را به ترتیب سرقت، نزاع و درگیری، جرائم و تخلفات راهنمایی و رانندگی، مفاسد اجتماعی، مواد مخدر، جرائم عمومی علیه اموال و اشخاص، اختلافات خانوادگی، اختلافات ملکی، جرایم زیست محیطی، جعل و استفاده از سند مجعول اعلام کرد.

محسنی با بیان اینکه در سال های ۹۷ و ۹۸ سرقت مسلحانه و آدم ربایی در سطح شهرستان نداشتیم، خاطر نشان کرد: دو فقره اختلاس بانکی در شهرستان تنکابن به رقم های ۲۰۰ میلیون تومان و ۴.۵ میلیارد تومان داشتیم که پرونده در مرحله تحقیقات قرار دارد.

وی ادامه داد: در زمینه ارشاد و معاضدت قضایی در سال ۹۷ سه هزار و ۸۴ نفر به این مراکز مراجعه و مورد مشاوره رایگان قرار گرفتند که این میزان در سه ماهه ۹۸ به ۸۵۱ نفر رسید و بصورت تلفنی نیز در سال گذشته ۳۱۰ نفر و در سال جاری ۶۰ نفر تاکنون معاضدت شدند.

محسنی بیان داشت: برای ۵۲ نفر در سال گذشته و ۱۷ نفر در سال جاری وکیل رایگان، امور دعاوی و قضایی را انجام داد و همچنین در اجرایی قلع و قمع و اعمال موضوع ماده ۳ قانون حفظ کاربری اراضی باغات، در سال ۹۷، ۶۷ مورد به مساحت ۲.۷ هکتار و در اجرای ماده ۱۰ همین قانون، ۱۲۵ قطعه به مساحت ۶.۲ هکتار احکام قطعی قلع و قمع اجرا شد.

رئیس دادگستری تنکابن اضافه کرد: در سال جاری هم در زمینه اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی و باغات ۵۴ مورد به مساحت ۲.۲۷ هکتار حکم قطعی قلع و قمع اجرایی شده و در زمینه اراضی ملی و جنگلی در سال گذشته در بخش منابع طبیعی جمعاً به مساحت ۴۲ هزار و ۹۴۸ متر مربع در اجرای ماده ۵۵ رفع تصرف شد.

وی با بیان اینکه این میزان در سال جاری و سال گذشته به ۹۸ مورد به مساحت ۹ هزار و ۲۸ متر مربع رسید، تصریح کرد: در زمینه آزاد سازی حریم ۶۰ متر دریا هم در سال جاری یک کیلومتر به مساحت ۲۸ هزار و ۸۹۲ متر آزاد سازی شد.

محسنی میزان پرونده های وارده به دادسرا در سال گذشته را ۸ هزار و ۵۴۶ فقره عنوان کرد و گفت: از این میزان ۸ هزار و ۳۸۲ فقره مختومه شده و در سال جاری نیز ۲هزار و ۸۶ پرونده وارد دادسرا و ۲ هزار و ۱۷۰ فقره مختومه شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۹ هزار و ۹۱۳ فقره پرونده به دادگاه غرب مازندران واقع در تنکابن وارد شده که از این میزان ۹ هزار و ۴۵۹ فقره مختومه شده است، اضافه کرد: در سه ماهه سال ۹۸ ۲ هزار و ۳۲۵ فقره پرونده به دادگاه وارد و ۲هزار و ۱۶۸ فقره مختومه شد.

محسنی همچنین درباره پرونده های وارده به دادگاه کیفری یک در سال ۹۷ را ۱۳ مورد برشمرد و گفت: ۱۲ مورد از آن مختومه شده و در بخش دعاوی خانواده هم در سال گذشته هزار و ۱۴۱ مورد وارد شده و دادرسی ۷۰۷ مورد پرونده هم ختم شد و همچنین در سال جاری ۱۱۸ فقره پرونده دعاوی خانواده وارد دادسرا که از میزان ۱۴۴ فقره مختومه شد.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۵۲۹ فقره پرونده طلاق به دادسرا وارد و ۴۹۶ فقره مختومه شد که این میزان در سال ۹۸ به ۹۸ فقره وارده و ۱۲۱ فقره مختومه رسید.

رئیس دادگستری تنکابن با بیان اینکه در اجرای احکام مدنی هزار و ۶۷۳ فقره پرونده بررسی شد که از این میزان هزار ۴۸۹ فقره مختومه شده که این میزان در سال جاری به ۳۹۶ فقره وارده و ۳۱۱ مختومه رسید.

محسنی پرونده های وارده به اجرای احکام کیفری را ۳ هزار و ۳۰ فقره در سال گذشته برشمرد و گفت: از این میزان ۲ هزار و ۶۸۷ فقره مختومه شده و در سال ۹۸ هم ۵۶۰ فقره وارده و ۷۱۲ فقره مختومه داشتیم.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :