آخرین عناوین

يکشنبه 26 خرداد 1398-11:18 کد خبر:67662

فرماندار بهشهر اعلام کرد:

کمبود سوخت کابوس کشاورزان در بهشهر شده است

فرماندار بهشهر با بیان اینکه کمبود سوخت کشاورزی به مشکل و کابوس کشاورزان تبدیل شده است خواستار برنامه ریزی برای رفع آن شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، هادی خنجری عصر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بهشهر اظهار کرد: در بخش سوخت کشاورزی با مشکلات عدیده ای روبرو هستیم و باید چاره اندیشی شود.

وی یادآور شد: در فصل کشاورزی قرار داریم و باید سوخت مناسب برای کشاورزان تأمین شود و نباید به بهانه نداشتن مجوز از تأمین سوخت سر باز زد.

فرماندار بهشهر گفت: همه ما می‌دانیم که هزینه‌های کشاورزی بسیار بالاست و خرید آزاد سوخت برای کشاورزان امکان پذیر نیست و باید کمک کار آنان بود.

خنجری در ادامه سخنان خود با اشاره به باقی بودن مشکلات کمبود آب شرب خلیل شهر افزود: بارها اعلام شد که این شهر بامشکل کمبود آب به خصوص در فصل گرما روبروست و متأسفانه مسئولان بخش آب شهری با وجود قول‌های مساعد تاکنون کاری نکردند.

فرماندار بهشهر گفت: با وجود اینکه اعتبارات حوادثی شهرستان هم تخصیص یافت و در این بخش هم اعتباری در نظر گرفته شد اما تاکنون هیچ کار عملیاتی برای رفع مشکل انجام نشد.

وی با اعلام اینکه تأمین آب شرب برای شهروندان و عموم مردم شهرستان تصریح کرد: تأمین آب از نیازهای اولیه زندگی است و باید با فوریت انجام و برای رفع مشکلات تلاش شود.

فرماندار بهشهر همچنین با اشاره به برخی مشکلات در شورای شهر بهشهر افزود: در این راستا همه باید به مر قانون توجه کرده و از قانون تمکین کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :