آخرین عناوین

جمعه 24 خرداد 1398-15:6 کد خبر:67647

جدیدترین بخشنامه استانداری مازندران برای کارمندان:

آغاز کار اداری از فردا شنبه ۲۵خرداد: ساعت 6:30 صبح

در پی ابلاغیه هفته جاری استانداری مازندران به مجموعه دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها، شرکت ها و آغاز ساعت کاری اعلام شده در ابلاغیه موصوف از 6 به 6.30 صبح تغییر یافت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران ، در پی ابلاغیه هفته جاری استانداری مازندران به مجموعه دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها، شرکت ها و ... در راستای کاهش مصرف برق در زمان پیک بار در تابستان امسال و جلوگیری از قطعی احتمالی و بحران برق و بروز مشکلات برای مردم و بخش‌های تولیدی و استفاده بهینه در مصرف انرژی بر اساس تصمیمات نهایی؛ آغاز ساعت کاری اعلام شده در ابلاغیه موصوف از 6 به 6.30 صبح تغییر یافت.

این تصمیم بدلیل رعایت حال کارکنانی که از نقاط و مسافت هایی طولانی به ادارات خود می آیند، بانوان و ارباب رجوع محترم اتخاذ گردید.

ابلاغیه یاد شده به فرمانداران ۲۲ شهرستان، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان، رئیس کل دادگستری، رؤسای تمامی سازمان‌ها، نهادها، بانک‌ها، شرکت‌های بیمه‌ای، دانشگاه‌ها و شهرداران استان در جهت مصرف بهینه برق، اعلام شده بود.

ابلاغیه ساعات کاری ادارات استان از فردا 25 خرداد لغایت پایان مرداد 98 به اجرا در می آید.

گفتنی است؛ شرجی و مرطوبی بودن هوای مازندران باعث می شود تا میزان گرما در این استان بیشتر از دمای واقعی احساس شود و غالباً دمای احساسی با دمای واقعی هوا در این استان چند درجه ای تفاوت می‌کند.

این مساله باعث می شود تا در فصول گرم سال؛ میزان مصرف برق به خاطر روشن کردن لوازم سرمایشی بالا برود و برای جلوگیری از قطعی احتمالی برق بویژه برق مشترکان خانگی برنامه تغییر ساعت کاری ادارات و نهادها در دستور کار قرار می گیرد.

فصول گرم سال گذشته نیز چند بار برنامه تغییر ساعت کاری در مازندران اجرا شد تا مصرف برق مدیریت شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :