آخرین عناوین

شنبه 18 خرداد 1398-16:22 کد خبر:67590

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

ثبت تردد 10 میلیون خودرو طی هفته گذشته در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از ثبت تردد بیش از 10 میلیون و 210 هزار خودرو در محورهای مواصلاتی و بین شهری استان طی تعطیلات هفته گذشته خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، سیدمحمود میرفیضی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان، گفت: استان مازندران به لحاظ برخورداری از مواهب الهی و قرار گرفتن در مسیر بارگاه ملکوتی ثامن الحجج، علاوه بر تعطیلات تابستانی و تعطیلات نوروزی، در بیشتر ایام و مناسبت‌های سال نیز پذیرای حجم گسترده‌ای از مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور است.

وی افزود: در تعطیلات عید سعید فطر، پلیس برای تامین امنیت شهروندان، مسافران و گردشگران، طرح های ویژه انتظامی و ترافیکی را در دستور کار خود قرار داد که با اقدامات انجام شده نظم و امنیتی مطلوب در سطح استان برقرار شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به ثبت تردد 10 میلیون و 210 هزار خودرو در محورهای مواصلاتی و بین شهری استان در تعطیلات گذشته، تصریح کرد: با تدابیر و اقدامات انجام شده، شاهد کاهش 47 درصدی تصادفات منجر به فوت در سطح استان بوده‌ایم.

این مسئول با بیان اینکه طی این مدت 664 هزار و 460 خودرو از محورهای 6 گانه وارد استان شده اند، اظهار داشت: با توجه به حجم ترددها، استان از وضعیت ترافیکی و انتظامی مطلوبی در این ایام برخوردار بوده است.

میرفیضی در پایان با قدردانی از مسافران و مردم خوب و فهیم استان، گفت: امنیت و آرامش خوبی را که در این ایام شاهد آن بوده‌ایم نتیجه تعامل، همکاری و اعتماد مردم به پلیس بوده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :