آخرین عناوین

چهارشنبه 28 فروردين 1398-19:5 کد خبر:66888

با حضور مسئولان صورت گرفت:

مراسم معارفه معاون جدید توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت راه

وزیر راه و شهرسازی در حکمی مهدی عبوری را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مراسم تکریم و معارفه مهدی عبوری به عنوان معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی وزارت راه (شهردار اسبق ساری) در وزارت راه کشور امروز صورت گرفت.

براساس این گزارش، مهدی عبوری در مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: موضوعی که امروز اهمیت دارد، رضایت کارکنان در مجموعه وزارت راه و شهرسازی است که بیش از گذشته باید به آن توجه شود، این مساله جزو دغدغه‌های وزیر بوده و به بنده در این خصوص تاکید ویژه‌ای داشته‌اند.

مهدی عبوری معاون جدید توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در مراسم تودیع و معارفه این معاونت ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان با تشکر از حسن اعتماد وزیر، اظهار کرد: امیدوارم با مسئولیتی که وزیر محترم راه و شهرسازی برعهده من گذاشته‌اند و با همراهی همه کارکنان و مدیران این مجموعه بتوانیم  به خوبی عهده دار این امر خطیر محول شده باشیم.

وی افزود: شروع به کار در این معاونت نسبت به معاونت‌های دیگر قطعا به واسطه فعالیت‌های آقای سیدعلائی که مدتی طولانی در این مسئولیت حضور داشتند، سخت است، بدون شک در زمان ادغام دو وزارتخانه مهم، ایشان تجربه سختی را پشت سر گذاشتند چرا که با حجم وسیعی از نیروها، امکانات، تجهیزات، مستقلات و جابه‌جایی‌ روبه‌رو بودند، اما با یک ابتکار عمل بسیار خوب و به بهترین شکل این موضوع مدیریت شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در هر مجموعه‌ای از نیروی انسانی به عنوان قلب تپنده و سرمایه اصلی آن یاد می‌شود، در همین خصوص در وزارت راه و شهرسازی با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی آقای سیدعلائی، شاهد حضور نیروهای جدیدالورود بودیم که کارهای مربوط به جذاب آنها انجام شده است، در بحث امور مالی و پرداخت‌های این سازمان بزرگ نیز با وجود مشکلات مالی که بر دولت وارد شده، خوشبختانه با پیگیری‌های مداوم، اقدامات مناسبی انجام شده است.

عبوری گفت: موضوعی که امروز اهمیت دارد، رضایت کارکنان در این مجموعه است که در وزارت راه و شهرسازی بیش از گذشته باید به آن توجه شود،این مساله جزو دغدغه‌های آقای وزیر بوده که به بنده در این خصوص تاکید ویژه‌ای داشته‌اند.

وی افزود: به جز مواردی که آقای مهندس اسلامی در حکم بنده آوردند به مواردی دیگری نیز اشاره داشتند که باید در اولویت کارها قرار بگیرد و این مسائل به صورت انتظارات این معاونت به مدیران زیرمجموعه و کارکنان انتقال داده می‌شود و انتظار می‌رود اقدامات و خدمات در ادامه همچنان تداوم داشته باشند.

13180

13179

13178

13177

13176

13175

13174

13173

13172

13171

13170

13169

13168

13167

13166

13165

13164

13163

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :