آخرین عناوین

چهارشنبه 28 فروردين 1398-12:30 کد خبر:66876

نخستین جلسه فوق العاده:

جلسه فوق العاده شورای شهر ساری

جلسه فوق العاده شورای شهر، برای انتخاب سرپرست شهرداری ساری برگزار می گردد.


به گزارش خزرتیترخبر، با توجه به انتصاب مهدی عبوری شهردار ساری به سمت معاون وزیر راه و شهرسازی، شورای شهر ساری بزودی جلسه فوق العاده هیات رئیسه برگزار می کند.

براساس این گزارش، این جلسه با هدف شنیدن استعفای مهدی عبوری و تعیین سرپرست تشکیل خواهد شد.

مهدی عبوری پس از 81 ماه فعالیت به ‌عنوان شهردار ساری، به وزارت راه و شهرسازی رفت و به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی منصوب شد.

وی که طی دوران مدیریتش از سال 91 تاکنون، با فراز و نشیب‌های گوناگونی روبرو بود و کارنامه‌ای موفق از خود به جای گذاشت، سرانجام به اما و اگرها و شایعات متعدد در مورد خود در خصوص جایگاه بعدی فعالیتش پایان داد و روی کرسی معاونت وزیر راه و شهرسازی نشست.

مسعود مدینه رئیس شورای شهر ساری با تایید این خبر گفت: در حال حاضر بنا داریم تا برگزاری جلسه در اسرع وقت، استعفای شهردار در جلسه قرائت شود تا پس از تایید اعضای شورای شهر، روال قانونی انتخاب شهردار جدید را در پیش بگیریم.

وی افزود: در گام نخست، ابتدا باید فردی را که دارای شرایط قانونی و البته یکی از کارمندان رسمی شهرداری باشد را به عنوان سرپرست انتخاب کنیم.

رئیس شورای شهر ساری خاطرنشان کرد: در گام بعدی، با برگزاری جلسه فوق‌العاده طی روز آینده و یا شنبه، به یک تصمیم مشترک در انتخاب سرپرست و گزینه‌های شهردار برسیم تا تصمیم‌گیری لازم صورت گیرد.

شنیده ها حاکی از آن است، حمید فرزانه معاون شهرسازی به عنوان محتمل ترین گزینه جهت سرپرستی شهرداری ساری تا انتخاب شهردار جدید، منصوب خواهد شد.

حال باید منتظر ماند و دید تصمیم شورا در این جلسه برای انتخاب سرپرست و کمی بعد، انتخاب شهردار چه فردی خواهد بود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :