آخرین عناوین

جمعه 3 اسفند 1397-13:41 کد خبر:65965

انتقاد رئیس شورای شهر کیاسر:

پیگیری بی‌انضباطی مالی شهرداری کیاسر راضی کننده نیست

رئیس شورای شهر کیاسر گفت: پیگری بی انضباطی مالی شهرداری کیاسر از جانب مقامات استانی و شهردار کیاسر راضی کننده نیست.


به گزارش خزرتیتر خبر و به نقل از فارس، محمد ابراهیم ابراهیمی در ارتباط با مطرح شدن اختلاس 500 میلیون تومانی در شهرداری کیاسر، اظهار کرد: این موضوع هنوز به اثبات نرسیده در حال حاضر یک اختلاف مالی بوده است.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر ما اعضای شورا درباره این موضوع به عنوان بی‌انضباطی مالی صحبت می‌کنیم، گفت: موضوع به اطلاع استانداری،بازرسی و فرمانداری رسیده و در شورای شهر کیاسر مصوبه شده که شهردار کیاسر موضوع را از طریق مقامات قضایی پیگیری کند.

رئیس شورای شهر کیاسر اعلام اینکه موضوع به اطلاع معاون عمرانی استانداری و فرمانداری رسیده است، افزود:هنوز چندان واکنشی از سوی استانداری نشان داده نشد و فرمانداری هم با وجود تایید موضوع اعلام کرد نیاز به بررسی بیشتر دارد.

ابراهیمی یادآور شد:اعضای شورای شهر برای پیگیری این موضوع طی مصوبه‌ای به شهردار کیاسر اعلام کرده که موضوع را پیگیری کند.

وی  خاطر نشان کرد:حدود یک‌ماه از آخرین مصوبه شورا گذشته و هنوز اقدامی انجام نشده است، شهردار برای عدم پیگیری این مصوبه استدلال‌های خاص خودش را داشت که برای اعضای شورا قابل قبول نیست.

وی با اعلام اینکه انتظار داریم که تکلیف بی‌انضباطی مالی سریع‌تر مشخص شود، گفت: همه دغدغه این است که شهرداری کیاسر از این موضوع متضرر نشود.

به گزارش فارس، حدود سه ماه پیش رئیس شورای شهر کیاسر در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود که برای اجرای این پروژه  ورودی شهر کیاسر پیمانکار 900 میلیون تومان پول دریافت کرده در صورتی که  متناسب با مبلغ دریافتی عملیات عمرانی نداشتند، کل رقمی که بابت اقدام انجام شده باید دریافت می‌کردند حدود 400 میلیون تومان است و بقیه در بررسی‌ها اولیه اضافه واریزی از جانب شهرداری و اضافه برداشتی از جانب پیمانکار است.

اعضای شورای شهر طی مصوبه‌ای خواستار پیگیری این موضوع از طریق مقامات قضایی هستند که در چند روز آینده این موضوع از شهردار کیاسر پیگیری می‌شود.

با توجه به انتقال اطلاعات و گزارش‌ها به مقامات استانی و شهرستانی توقع می‌رفت که این پرونده با حساسیت ویژه‌ای پیگیری می‌شد که در صورت صحت ادعای اعضای شورای برگشت مبلغ 500 میلیون تومان به حساب شهرداری کیاسر که این روزها با مشکل پرداخت حقوق پرسنل مواجه است، بسیار کارگشا است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :